رویترز: ایران امید اول آسیا در جام جهانی روسیه است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، خبرگزاری رویترز در گزارشی با اشاره به ثبات کادر فنی ایران و وضعیت متزلزل نیمکت دیگر تیم‌های آسیایی قبل از جام جهانی ۲۰۱۸، تیم ملی کشورمان را امید اول آسیا در جام جهانی روسیه توصیف کرد.

تعدادی از تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی به دلیل کسب نتایج ضعیف وتغییر سرمربی خود، با چالش زیادی روبه‌رو شدند. پنج تیم از قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر خواهند بود که برای اولین بار است این تعداد تیم از این منطقه در جام جهانی شرکت می‌کند. اما تنها یک تیم آسیایی با همان مربی که حداقل در یک سال گذشته بر سر کار بوده به جام جهانی می‌رود. آن تیم، ایران است.

حضور متلاطم هفت ساله کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران در مقایسه با وضعیت همتایان او در ژاپن، کره جنوبی، عربستان سعودی و استرالیا آرام و پایدار بوده است. این کشور‌ها در حالی به روسیه سفر می‌کنند که بی ثباتی و ابهام بر صعود بالقوه آن‌ها سایه انداخته است.

رویترز با درنظر گرفتن شرایط کادر‌های فنی دیگر نمایندگان آسیا، در پایان این گزارش این طور جمع بندی می‌کند که؛ به نظر می‌رسد که ایران –برترین تیم منطقه که در جایگاه سی‌و‌ششم فیفا جای گرفته، امید اصلی آسیا برای کسب موفقیت در روسیه است، اگرچه این تیم با اسپانیا، پرتغال قهرمان اروپا و مراکش همگروه باشد.
 

باشگاه خبرنگاران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false