صرافی ها از فروش دلار خودداری می کنند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، خبرهای رسیده حاکی از آن است که صرافی های چهارراه استانبول و خیابان فرودسی، از مراکز اصلی فروش ارز در پایتخت، از فروش دلار و یورو خودداری می کنند؛ در حال حاضر دلالان و دستفروشان هم دلاری برای فروش ندارند!

از سوی دیگر بازار امروز نسبت به روزهای گذشته شلوغ تر شده و تقاضا برای خرید دلار بالا رفته است. 

همچنین با توجه به حضور پررنگ نیروهای انتظامی فضای امنیتی در خیابان فردوسی دلالان و دستفروشان با احتیاط زیادی در آنجا حضور دارند.

دلالانی که دلار دارند، خرید دلار را ۵۵۰۰ تومان و فروش آن را ۵۸۵۰ تومان اعلام می کنند.

یورو هم به تبع دلار و همچون روزهای قبل با محدودیت زیادی در فروش مواجه است و قیمت فروش آن به بیش از ۷۰۰۰ تومان رسیده است ولی قیمت خرید آن چندان مشخص نیست.

اما در مورد سکه چنین محدودیت‌هایی وجود ندارد و خرید و فروش آن تقریبا به سهولت انجام می‌شود. این در حالی است که قیمت سکه در ادامه روند صعودی خود در بازار امروز هم مجددا افزایش پیدا کرده است؛ به طوری که سکه تمام یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان خریداری و یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در میان دیگر انواع سکه، نیم‌سکه ۸۶۰ هزار تومان خریداری و ۹۳۰ هزار تومان به فروش می‌ رسد. ربع سکه نیز ۵۵۰ هزار خریده و ۵۹۵ هزار تومان فروخته می شود و نرخ خرید سکه گرمی ۳۳۰ هزار تومان و نرخ فروش آن ۳۶۰ هزار تومان است.

در مجموع نکته بارز در بازار آزاد امروز، حضور گسترده‌تر مردم و شلوغی بازار است؛ به طوری که هم داخل صرافی‌ها و هم بیرون آنها و در مقابل تابلوی اعلان قیمت‌ها افراد زیادی تجمع کرده‌اند و همچنین مهم‌ترین نکته نایاب شدن دلار در میان صرافی‌ها و دستفروشان است که طی روزها و هفته‌های گذشته این اتفاق بی‌سابقه است.

اخبار روز بازار را در جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false