خشم کاربران عرب شبکه های اجتماعی از بن سلمان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در حالی که راهپیمایی های مسالمت آمیز مردم غزه در اعتراض به اشغالگری صهیونیست ها همچنان توسط نظامیان این رژیم به خاک وخون کشیده می شوند و تاکنون 19 شهید و یک هزار و 300نفر زخمی بر جای گذاشته است، محمد بن سلمان در اظهاراتی ضد فلسطینی گفته است که اسرائیلی ها حق دارند سرزمین خودشان را داشته باشند و ما منافع مشترکی با رژیم صهیونیستی داریم.

کاربران عرب شبکه های اجتماعی با ایجاد هشتگ '#ابن_سلمان_یعترف_باسرائیل' (بن سلمان اسرائیل را به رسمیت می شناسد) در توئیتر خشم خود را نسبت به این اظهارات بن سلمان ابراز کردند.

یک کاربر نوشت: بن سلمان که در عملیات نظامی در یمن، متوقف ساختن موشک حوثی ها، محاصره قطر، سرنگونی بشار اسد، مقابله ایران و به لحاظ دیپلماتیک در عراق و لبنان شکست خورده است؛ با تصمیم دونالد ترامپ برای اعلام قدس به عنوان پایتخت 'اسرائیل' موافقت کرد وهم اکنون هم تل آویو را به رسمیت می شناسد. 

یک کاربر قطری در تمسخر اقدامات دولت سعودی و مفتی وهابی این کشور پس از اظهارات بن سلمان نوشت: منتظریم تا آل شیخ (مفتی اعظم سعودی) هم اعلام کند: 'اسرائیل' دولت صلح طلبی است و ما تحت امرش هستیم، حتی اگر دستور کشتار زیر پرچم بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیوینستی) را بدهد.

ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false