غرس درخت "مجید فراهانی" در پردیس گردشگری - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش جامعه خبر، ظهر جمعه ۱۸ اسفندماه، در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی “مجید فراهانی” رئیس کمیته بودجه  و نظارت شورای شهر تهران در پردیس گردشگری حضور یافت وپس از بازدید درختی به نام خود غرس کرد.

محسن گلی دبیر طرح “نهضت درختکاری”با دعوت از دوستداران محیط زیست برای مشارکت در نهضت درختکاری، گفت: سعی ما براین است تا از تمامی اقدامات اجرایی خود از جمله آزمایش آب، خاک و استفاده از گونه‌های سازگار با شرایط اقلیمی تهران که به نتیجه رسیده در برنامه آتی هم بهره برداری کنیم.

شایان ذکراست، کاشت بالغ بر ۴۰ هزار درخت در پارک چیتگر و سایر محل های منطقه ۲۲ تهران ، احداث پردیس گردشگری در این پارک و همچنین کاشت ۱۰ هزار اصله درخت جنگلی در بوستان سرخه حصار، منطقه تلو و چندین برنامه دیگر جز برنامه های جهادی در ایام پیش رو تا پایان سال خواهد بود

لازم به ذکر است، امسال هم همانند سال‌های گذشته کارگروه محیط زیست سمن‌های مردم نهاد، همگام با دوستداران محیط زیست با همکاری سازمان‌ها ،نهادها و ارگان‌های مختلف در برنامه‌های متعدد درختکاری شرکت می‌کنند، بر این اساس پردیس گردشگری روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح در پارک چیتگر افتتاح خواهد شد.

کارگروه محیط زیست سمن های ایرانیان از دوستداران محیط زیست دعوت می‌کند تا در این کار پسندیده در کنار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین حضور پیدا کنند.

زیستما

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false