قایم باشک بازی سازمان بازرسی کل کشور با نظام بودجه ریزی دولت! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، صبح شنبه "مرحله دوم استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دستگاه های اجرایی" به همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در هتل استقلال آغاز شد.

این همایش با حضور "نعمت الله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، "نوربخش عسکری" معاون هماهنگی برنامه و بودجه، مدیران ک ، معاونین و کارشناسان ۱۴ دستگاه اجرایی از سراسر استان و معاونین هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت استان ها طی دو روز برگزار می شود.

براساس این گزارش، امروز سامانه استقرار نظام بودجه ریزی عملکردی برای ۷ دستگاه اجرایی، ادارات کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، اوقاف و امور خیریه، دامپزشکی، منابع طبیعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور عشایر، شیلات و سازمان بازرسی تشریح و توضیح داده می شود. اما متاسفانه سازمان بازرسی کل کشور زیاد تمایلی به شفاف سازی بودجه و نظام آن ندارد و این برای حاضران موجب تعجب بود! حالا اینکه چرا این سازمان نمی خواهد نحوه بودجه ریزی و عملکردش مشخص و شفاف شود جای سوالات زیادی دارد!

در این همایش آموزش نحوه وارد کردن خدمات مربوط به هر دستگاه در سامانه ارائه شده و تبادل کارشناسی با استان ها انجام می شود، بعد از آن دستگاه های اجرایی می توانند وارد سامانه شده و اطلاعات عملکردی سال ۹۵، ۹۶ و پیش بینی عملکرد سال ۹۷ را ثبت کنند.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی دیگری هم برای رفع ابهامات و سوالات دستگاه های اجرایی طراحی شده که ۲۴ ساعته و آنلاین به همه سوالات پاسخ می دهد.

به گفته عسکری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، تا تاریخ 25 دی ماه کار محاسبه قیمت تمام شده خدمات 14 دستگاه اجرایی و براساس برنامه زمانبندی تا 15 اسفند ماه، محاسبه قیمت تمام شده 25 دستگاه اجرایی به پایان رسیده و به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه می شود تا مبنای توزیع بودجه ادارات کل استان ها در سال 97 باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false