پایتخت در ایجاد اشتغال کل کشور چقدر سهم دارد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمدحسین مقیمی در جلسه تخصصی کارگروه اشتغال استان تهران که با حضور محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری حاتم شاه کرمی مدیرکل تعاون و جمعی از مدیران دستگاه های مسئول در حوزه اشتغال برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۶ تا پایان سال حدود ۹۷۵ هزار شغل در کشور ایجاد می شود که سهم استان تهران ایجاد ۱۲۶ هزار شغل است.

بر اساس این خبر، استاندار تهران گفت: وظایف هریک از دستگاه ها در هر شهرستان باید تعیین شود. ۱۷ هزار واحد صنعتی در استان تهران فعالیت می کند و اجرای طرح کارورزی تا ۵ هزار نفر در این واحدها می تواند در اشتغالزایی بخش صنعت موثر باشد.

مقیمی تاکید کرد: اجرای طرح اشتغالزایی در قالب تعاون روستایی، کارورزی و طرح تکاپو باید مورد توجه قرار گیرد و برش دستگاهی در همه طرح ها مشخص شده و مدیران هریک از دستگاه های مسئول باید متعهد به اجرای آن باشند. در حالی که بزرگترین مشکل را موضوع اشتغال می دانیم باید برای رفع آن تلاش کنیم و موانع را از سر راه برداریم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: آموزش در حوزه های مختلف از طریق مراکز فنی و حرفه ای یکی از اولویت ها در اشتغالزایی است به طوری که آشنایی کارگران در تحقق اهداف طرح کارورزی تاثیر می گذارد.

افکار

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false