سریال «شهید حججی» کلید خورد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی شهید حججی درمورد آخرین روند طی شده این سریال تا امروز اظهار کرد: فیلمنامه به شکل کامل نوشته شده و هم اکنون متن سریال در مرحله تصحیح در سازمان صدا و سیما قرار دارد.
 
بر اساس این خبر، صانعی تاکید کرد: احتمالا در فضاها و لوکیشن های گنجانده شده در فیلمنامه اصلاحاتی انجام می شود و در حالی که تصحیح متن به پایان برسد از بهمن ماه پیش تولید آغاز می شود. بازیگرانی را برای بازی در سریال شهید حججی به ویژه نقش شهید در ذهن دارم اما باید دید در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر چه پیش می آید.
 
به گزارش جامعه خبر، صانعی درمورد روندی که سریال شهید حججی داشت گفت: این سریال به سفارش سیما فیلم و شبکه یک سیما تولید و در سالگرد شهادت شهید حججی پخش می شود. نویسنده تهیه کننده و کارگردان سریال شهید حججی رسول صانعی است که به تحقیق در شهرهای مختلف سوریه پرداخت و با توجه به تخصص و وظیفه رزمی شهید حججی در سوریه تحقیقات فیلمنامه از نیروهای آنجا درحوزه فعالیت این شهید مکان هایی که حضور داشتند و شیوه نبردشان انجام گرفت و در آذرماه تحقیقات تمام می شود.
 
الف

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false