افزایش خدمات پس از فروش کامیون های ولوو - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی حداد گفت: همزمان با عقد قرارداد سایپا دیزل با شرکای تجاری سوئدی خود، شرکت خدمات فنی رنا هم قرارداد ادامه همکاری برای توسعه خدمات پس از فروش و تامین قطعات اصلی کامیون های ولوو را نهایی کرد.

وی افزود: در سفر هفته گذشته "خانم ملکیوست " قائم مقام مدیرعامل ولوو تراکس و هیات همراه، با توافق در مورد اجرایی شدن قرارداد فی مابین، مقرر شد تامین قطعات کامیون های ولوو با هدف توسعه خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان تقویت شود.

حداد با مثبت ارزیابی کردن نتایج این مذاکرات گفت: با توسعه همکاری ها بدنبال ایجاد مزیت رقابتی برای کسب سهم بازار بیشتر برای قطعات کامیون های ولوو خواهیم بود و افق روشنی برای خدمات پس از فروش این نوع محصولات در آینده متصوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت خدمات فنی رنا به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل، در طی 32 سال همکاری فی مابین دو شرکت سایپا دیزل با شرکت ولوو سوئد، توانسته با رعایت الزامات قانونی حمایت از مصرف کننده و همچنین استاندارد های شرکت های مادر به حدود 50 هزار دستگاه از انواع محصولات باری، کمپرسی و کشنده  ولوو موجود در کشورخدمات با کیفیت ارائه نماید.

این محصولات بطور دائم در طی سال های اخیر در ارزیابی های انجام شده سازمان بازرسی و استاندارد و کیفیت، در رتبه نخست خودروهای تجاری کشور قرار گرفته و در حال حاضر هم کامیون ولوو FH500 بر بام کیفیت کامیون های تولیدی کشور قرار دارد.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false