کسانی که هندبال را زمین زدند با مهدوی مشکل داشتند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر؛ سیف‌الله حیدرپور درباره وضعیت فعلی هندبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون هندبال توسط سرپرست اداره می‌شود و امیدوارم انتخابات این فدراسیون هر چه زودتر برگزار شود چون با توجه به این که اکبری به عنوان سرپرست در فدراسیون هندبال حضور دارد نمی‌توان انتظار داشت برنامه‌ریزی بلند مدتی در این فدراسیون صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مهدوی کمترین تقصیر را در ناکامی‌های هندبال ایران داشته، تصریح کرد: مهدوی در مجموع عملکرد خوبی داشت اما عده‌ای با شیطنت تلاش کردند هندبال ایران را زمین بزنند. این افراد چون با مهدوی مشکل داشتند به دشمنی با هندبال ایران پرداختند.

سرپرست تیم هندبال جوانان کشورمان با اشاره به اینکه در مسابقات هندبال جوانان آسیا، تیم ایران از داوری ضربه اصلی را خورد، گفت: ما می‌توانستیم به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم اما ناداوری باعث شد نتوانیم موفق شویم. ما از توکلی انتظار نداریم داوری‌ها به سود ما باشد اما حداقل انتظار این است که داوران در بازی‌های تیم ایران بی‌طرفانه قضاوت کنند. با توجه به این که توکلی دوتابعیتی است، کشور ما برایش مهم نیست و همین که کشورهای عربی از توکلی راضی باشند برای او کافی خواهد بود!

حیدرپور ادامه داد: توکلی ریاست کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا را بر عهده دارد و تنها کاری که انجام داده این است که به دنبال باندبازی است و باعث شد بسیاری از داوران خوب کشورمان نتوانند به مسابقات بین‌المللی اعزام شوند و به جای آنها همشهری خودش را به این مسابقات اعزام کرد. متأسفانه داورانی که در باند توکلی نباشند حذف می‌شوند.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: این روزها هم توکلی به دنبال این است تا فرد مورد نظرش به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شود چون برای اینکه دوباره رئیس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال شود باید از طرف فدراسیون هندبال به این کنفدراسیون معرفی شود.

منبع: میزان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false