آخرین وضعیت جوی و جاده های مسدود کشور اعلام شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا بعداز ظهر روز چهارشنبه، در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس (از میدان امیر کبیر تا آدران) ترافیک سنگین بوده و در طول مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

همچنین در استان اردبیل (محور رضی – گرمی) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند. 

 پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) اعلام کرد: بارش برف در محور ارومیه – مهاباد آغاز شده و در محورهای کرج – چالوس و هراز ترافیک نیمه سنگین است.همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی محورهایی که مسدود به این شرح اعلام کرده است: 

– محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان 
– محور دیزین – شمشک در استان های تهران و البرز 
– محور (سیرجان – حاجی آباد) در استان هرمزگان، تردد همه خودروها از کیلومتر ۶۰تا ۶۴ به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود. 
– محور هراز (تونل امام زاده هاشم) در استان های شرق تهران و مازندران (از تاریخ ۰۷/۰۸/۹۶ تا ۳۰/۰۹/۹۶ همه روزه به صورت ۲۴ساعته ) و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم) انجام خواهد شد. 

**محورهای دارای محدودیت تردد: 
– استان البرز (محورکرج – چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا ۷۵) تا تاریخ بیستم اسفندماه سالجاری روزهای شنبه ، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (از ساعت۰۸:تا ۱۷:۰۰) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۲:۰۰) عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک. 
– استان قزوین (محور قدیم قزوین – لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا ۷۲) تا پانزدهم آذر ماه جاری روزهای شنبه، یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۸:۰۰)و روزهای چهارشنبه(ازساعت ۰۸:۰۰تا ۱۲۰۰) عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک. 
– غرب استان تهران (محور قدیم تهران – قم حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۴۸) تا تاریخ بیستم اسفند ماه سالجاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۸:۰۰) و روزهای سه شنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۴:۰۰) عملیات جاده ای و همزمان باعبور ترافیک. 

– در استان های البرز و مازندران (محور کرج – چالوس )تا ۲۳ آذرماه جاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته جهت انجام عملیات راه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت ۲۱:۳۰ و در حوزه استان البرز از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۰۵:۰۰بامداد روز بعد مسدود می شود. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد. 
– در استان سمنان محور گرمسار – شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه اول آذرماه جاری تا پایان آذرماه از ساعت ۰۷:۰۰تا ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود. 

– در استان البرز محور آزادراه کرج – قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در ۲۴آذرماه جاری در امامزاده طاهر در محدوده شرکت سویا از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۱:۰۰ تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. 
– در استان قزوین مسیر شمالی آزادراه قزوین – رشت کیلومتر ۵۵ تا ۶۵ از تاریخ ۱۸ آذرماه جاری تا ۲۲ آذرماه جاری روز شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روز چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰به علت اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی تونل شیرین سو ، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد. 

– در استان قزوین مسیر جنوبی آزادراه قزوین – رشت کیلومتر ۵۵ تا ۶۵ از ۲۵ آذرماه جاری تا ۲۹آذرماه جاری، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روز چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به علت اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی تونل شیرین سو، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد. 
– در استان قزوین مسیر شمالی محور قدیم قزوین – رشت کیلومتر ۵۵ از پنجم آذرماه جاری تا ۱۵ اسفندماه امسال، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روز چهارشنبه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۲:۰۰ هر هفته به جز روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات خاکبرداری و احداث دیوار ، تردد همزمان با اجرای عملیات و انسداد یک خط عبور و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد. 
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. 

ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false