آخرین خبرها از ۲۰ زائر مفقود شده اربعین - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، میرمسعود حسینیان اظهار کرد: به نظر می‌رسد وضعیت کمتر از ۲۰ نفر از زوار اربعین هنوز به درستی مشخص نشده است.

بر اساس این خبر، سرکنسول ایران در عراق در مورد خبر برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر گم شدن برخی از اتباع ایرانی در عراق در جریان برگزاری اربعین گفت: در زمان این مراسم مجموعه‌ای از نمایندگی‌های ایران در عراق شهرداری و عتبه مقدسه موضوع گم شدگان را پیگیری نمودند و تعدادی از راهنما‌های زوار و کیوسک‌های اطلاع رسانی در نقاط مختلف عراق هم در مسیر نجف و کربلا و در این دو شهر مستقر شده بودند و به زوار خدمات ارائه می‌کردند.

حسینیان تاکید کرد: آمار روزانه مراجعه به این کیوسک‌ها به بیش از هزار نفر می‌رسید و تعداد زیادی از گم شدگان به خانواده‌ها و یا کاروانهایشان پیوستند. برای ۷۰۰ نفر از گم شدگان هم که تنها سفر کرده بودند و نتوانستیم کاروانی برای آن‌ها پیدا کنیم اتوبوس‌هایی را گرفتیم و آن‌ها را به کشور منتقل نمودیم و طبق آخرین آماری که به چند روز اخیر مربوط می شود و ۲۰ درخواست از نمایندگی‌های داخل به تمامی نمایندگی‌های ایران در عراق ارسال شده تا وضعیت این زوار را پیگیری کنیم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: البته باید به این موضوع توجه کرد که با توجه به اعتبار ۳۰ روزه روادید اربعین امکان دارد برخی از زائران از نجف و کربلا به سامرا و دیگر اماکن مقدس عراق سفر کنند و نباید در مورد وضعیت آن‌ها نگرانی داشت.

فردا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false