شرایط جدید واگذاری مسکن مهر اعلام شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی‌اکبر طاهری اظهار کرد: در شهر پرند حدود ۷۰۰۰ مسکن مهر بدون متقاضی داریم که پیشرفت‌های فیزیکی متخلفی دارند.  شرایط ۴ گانه برای این واحدها برداشته شده و متقاضیان می‌توانند به طور مستقیم برای ثبت‌نام به شرکت عمران پرند مراجعه نمایند و در مجموع متناسب با پولی که متقاضی برای این واحدها می‌آورد مراحل ثبت‌نام انجام و قرارداد در اختیار آنها قرار می گیرد.

بر اساس این خبر، مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: بین ۶۵۰۰ تا ۶۷۰۰ واحد مسکن مهر پرند فاقد متقاضی است و هر فردی که دوست دارد می‌تواند در مسکن مهر پرند صاحبخانه شود.  کار ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر هسای یک، ۳ و ۴ حدود ۲۰ روز پیش مجددا آغاز و حدود ۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات به این پروژه پرداخت کردیم.

طاهری تاکید کرد:‌ در هسای دو که مجری آن اساس گستر شرق بود قرارگاه خاتم‌الاوصیا پروژه را اقاله کرده و امروز یا فردا پول را به حساب این شرکت واریز می‌کند و حدود ۲۰۱۳ واحد به شرکت مذکور اقاله شده و در حالی که دستگاه‌های خدمات‌رسان به تعهدات خود عمل کنند واحدهای مسکن مهر هسا را چهار ماهه تکمیل و به اتمام می‌رسانیم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: شبکه‌های اصلی مانند ترانس‌های برق جزو تعهدات دولت است و دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌گویند انشعابات را وصل می‌کنیم اما مسئله مهم اینست که شبکه اصلی و ترانس‌های سه فاز باید به پروژه‌ها متصل گردد تا بتوانیم پروژه‌های مسکن مهر را تمام کنیم.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false