شانس پیروزی «استقلال» در دربی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  محمد نوری با اشاره به پیروزی استقلال برابر نساجی در جام حذفی اظهار کرد: پیش از دربی پیروزی روحیه بخش و خوبی کسب کردیم و این نتیجه به تیم کمک می‌کند تا با شرایط بهتری به دربی وارد شویم.

بر اساس این خبر، عضو کمیته فنی استقلال گفت: از نتیجه که بگذریم از این خوشحالیم که هواداران هم از روند تیم و بازی که مقابل نساجی ارائه داد خوشحال و راضی بودند. رضایتمندی هوادار از هر اصلی برای ما اهمیت بیشتری دارد.

نوری درمورد بازی پرسپولیس و استقلال که روز پنجشنبه این هفته برگزار می شود تاکید کرد: در مقایسه شرایط دو تیم به این نتیجه می‌رسیم که شرایط استقلال در دربی از پرسپولیس بهتر است و وینفرد شفر شانس پیروز شدن دارد.  نمی‌دانم صحت و سقم این خبر در چه حدی است اما در حالی که درست باشد و غفوری محروم شده باشد قدری دور از انصاف است. چون نباید یک بازیکن را پیش از احضار و  شنیدن دفاعیاتش محروم نمود.

به گزارش جامعه خبر، پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر محسن مسلمان آنقدر افت کرده که برانکو او را در لیست ۱۸ نفره خود راه نمی‌دهد اما غفوری بازیکن تاثیرگذاری محسوب می شود و این محرومیت‌ها در حالی که صحت داشته باشد پیش از دربی به ضرر استقلال است.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false