چهارسال هیچ تهرانی را کتک نزدیم/ کنسرت و حسینیه و سخنرانی لغو نشد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، سید حسین هاشمی صبح دوشنبه در مراسم تودیع خود در جمع مدیران تهران و نمایندگان مجلس و وزیر کشور گفت: مهندس مقیمی را از سال ۶۴ تا امروز میشناسم. فردی متدین و کاری هستند و خوشحالم جایگزین بنده شدند.

وی افزود: از رییس جمهور و هیات دولت تشکر می کنم که بنده را ۱۷ شهریور ۹۲ بعنوان استاندار تهران انتخاب کردند. بنده وقتی استاندار شدم محور کارم تعامل و همکاری بود و به پلیس گفتم برخورد فیزیکی ممنوع است و در این ۴ سال اتفاقی رخ نداد.
در این ۴ سال از فساد اخلاقی و مالی گذشت نداشتم. دوست داشتم گزارش ۴ ساله را تقدیم کنم اما وقت کم است.

هاشمی اظهار کرد: آقای جهانگیری اول دولت به بسته بودن چند حسینیه اشاره کرد که باز کردیم و موانع را رفع کردیم. به تمام احزاب گفتیم برای برنامه مجوز نمی خواهد فقط هماهنگ کنید. کنسرت ها در استان تهران بدون مشکلی برگزار شد و داخل دانشگاه ها نشدیم چون شورای نظارت داشتند.

استاندار سابق تهران گفت: انتخابات را حرفه ای برگزار کردیم و هیات های اجرایی همه با سابقه و متدین بودند. ۲۸ درصد افزایش رای در تهران داشتیم.شهرستان های جدید تهران هیچی نداشت برای همین در قالب سفر رییس قوه قضاییه و رییس جمهور مشکلات را حل کرد. اما کسری های تهران نسبت به مناطق محروم بدتر است.

وی ادامه داد: در آلودگی هوای تهران من پایتخت را تعطیل کردم و رییس جمهور من را توبیخ کردند. من آنقدر در مورد کمبود آب تذکر دادم که معاون اول گفتند دیگر تذکر ندهید‌. حتی مشکل کیفیت آب داشتیم که الان نداریم. ما در تهران یک میلیون و ۴۰۰ متر مکعب فاضلاب رها شده داشتیم که حالا در حال کنترل است.

هاشمی اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی تهران ۱۱ دستگاه رتبه اول گرفتند. مثلا آبیاری تحت فشار ۲ برابر افزایش ظرفیت داشتیم.
سال ۹۲ مالیات تهران ۱۸ هزار میلیارد بود و امسال بیش از ۴۲ هزار میلیارد که بیش از ۲.۵ برابر است اما چیزی گیر تهران نیامد.
سخت ترین کار ما ساماندهی واحدهای صنعتی تولیدی بود که برای شهرک های صنعتی برنامه ریزی کردیم.

وی افزود:در امنیت و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز رتبه اول شدیم. تهران الان آرام است. ولله به هیچ فردی باج ندادم اما خیلی هزینه دادم.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false