نظارت بر برجام به دستور رهبری سرعت گرفت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علاءالدین بروجردی در پاسخ به اینکه با توجه به گلایه چندی قبل رهبر آیا اقدامات هیات نظارت بر اجرای برجام را کافی می‌دانید یا خیر اظهار کرد: پس از آن زمان کار هیات سرعت بیشتری پیدا کرده و آقای دکتر ولایتی هم چندین بار نسبت به مسائل اتفاق افتاده موضع گیری کرده است.

بر اساس این خبر، رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: به نظر می رسد با توجه به اینکه آمریکایی ها به طور مستمر مشکل‌آفرینی می کنند اطلاع‌رسانی درمورد تصمیمات هیات نظارت بر برجام یک ضرورت جدی به شمار می رود.

بروجردی در مورد تهدیدات اخیر ترامپ تاکید کرد: در حالی که آنها بخواهند بازی را به هم بزنند قطعا پیامدهای قابل توجهی دارد و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه می‌کنند.

به گزارش جامعه خبر، رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان گفتند: آن جمعی که معین شدند برای نظارت بر برجام باید در این مسئله دقت کنند و مراقبت کنند ببینند چه اتفاقی دارد می‌افتد. بنده در قبول برجام یک شرایطی را به‌طور صریح ذکر کردم مکتوب هم کردم و اینها باید رعایت شود. وقتی طرف مقابل با وقاحت می‌آید می‌ایستد و یک چیزی را می‌گوید ما هرچه در این زمینه کوتاه بیاییم حمل بر ضعف ما می شود و دشمن را تشجیع می‌کند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false