ترامپ به لحاظ روحی و روانی وضعیت طبیعی ندارد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش جامعه خبر، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: دشمنی امریکا و سران آن با جمهوری اسلامی سابقه طولانی دارد ولی متاسفانه این رییس جمهور جدید امریکا هم به لحاظ روحی و روانی وضعیت طبیعی ندارد و هم سخنان سخیفی را اظهار می کند بویژه صحبت های اخیرش در سازمان ملل.
 
 
آیت الله آملی لاریجانی افزود: همراهی امریکا با تروریست ها در منطقه را همه می دانند با همه این فجایعی که امریکایی ها در دنیا مرتکب شدند با این حال اینها مدعی هستند که امریکا دوست همه است .
 
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: ‌همه امریکا و میزان دخالتش در دیگر کشورها را شناختند، حمایت او از رژیم هایی که مستبد و خودکامه در منطقه را همه می دانند.

وی گفت: امریکا بزرگترین حامی استبداد و خود کامگی در منطقه و دنیا است آن وقت جمهوری اسلامی را که بزرگترین دموکراسی و مردم سالاری دینی را هم در منطقه و جهان دارد، این نظام را به متهم استبداد و ضد حقوق بشر بودن می کنند، ما می دانیم این حرفها دیگر در دنیا رنگی ندارد مردم ما و دنیا سخیف بودن این حرف ها را می دانند.
 
وی بیان کرد: امریکایی ها بهتر است به فکر تجدید نظر در راه و روش خود باشند، بویژه ترامپ که خیلی تازه کار است و حرفهای سخیفش همه جا پراکنده شده است.
 
رئیس دستگاه قضا در پاسخ به سوالی اینکه امریکا تهدید کرده که اقداماتی را برای خروج از برجام انجام می دهد، انتظار قاطعی از دولت و دستگاههای مسئول برای دفاع از حقوق جمهوری اسلامی چیست، گفت: نظام جمهوری اسلامی حتما عکس العمل قاطع نشان می دهد ما هم در شورای عالی امنیت ملی، نمایندگان مجلس، مسئولین در هر موضوعی که جنبه نظارتی دارد و گروه هایی هم هستند که در بحث اجرای برجام نظارت می کنند همه باید یک پاسخ ،قاطی بدهند.
 
وی ادامه داد: رهبری نظام راه را روشن کردند ایشان به صراحت فرمودند که ما عکس العمل قاطع خواهیم داشت

 

باشگاه

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false