وجود گوشت گربه در سوسیس و کالباس تکذیب شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید محمد موسوی اظهار کرد: استفاده از گوشت گربه در تولید فرآورده‌های گوشتی به کلی تکذیب می‌شود چرا که به غیر از ناظر اداره کل نظارت بر مواد غذایی سازمان استاندارد و سازمان دامپزشکی و همچنین بازرسان اتحادیه هم دائما از بازار نمونه‌برداری و آزمایش می‌کنند.

بر اساس این خبر، مدیرعامل اتحادیه فرآورده های گوشتی گفت: تاکنون حتی یک مورد هم از این دست تخلفات نداشتیم و در سال جاری هم هیچ واحد صنعتی تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی به دلیل تخلف تعطیل نشده‌ است.

اموسوی تاکید کرد: با مشاهده واحد متخلف علاوه بر تعطیلی واحد صنعتی مسئولانش را به دادگاه معرفی می‌کنیم تا به اشد مجازات برسند. چنین حقه‌بازی‌هایی که در فضای مجازی انجام می شود با هدف تشویش اذهان عمومی است و حتی با امکان پذیر بودن انجام چنین تخلفی استفاده از گوشت گربه از نظر اقتصادی صرفه ندارد و امکانپذیر نیست چون حتی برای گرفتن آن باید یک واحد صنعتی هزینه‌های زیادی را متحمل شود.

این مقام مسئول گفت: در این صنعت ۳۰۰ واحد تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی فعالیت دارند که به دلیل مشکلات اقتصادی و نداشتن نقدینگی، ۱۰۰ واحد از آن از سال ۱۳۹۰ به بعد تعطیل شدند و برخی از آنها هم با یک سوم ظرفیت به تولید خود ادامه می‌دهند.

به گزارش جامعه خبر، اخیرا درمورد استفاده واحدهای تولیدکننده فرآورده‌های گوشتی از گوشت گربه و یافتن لاشه‌های این حیوان در ماشین حمل فرآورده‌های گوشتی در استان‌ تهران شایعاتی منتشر شد که سازمان استاندارد در بررسی‌های خود ۱۸ واحد تولیدکننده را تعطیل کرده است.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false