بیانیه جمعی از خانواده های شهدا از رئیس جمهور برای انتصاب «شهیدی» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در پی انتصاب مجدد حجت الاسلام شهیدی در ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کردند:

*ایثارگران انقلاب اسلامی همواره پاسدار ارزشهای والای انقلاب اسلامی هستند و همچون هشت سال دفاع مقدس هم اکنون هم مدافع حرم اهل بیت و حریم ولایت می باشند.
ما ایثارگران علاوه بر اینکه بر پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری از مسوولان و دست اندرکاران اصرار داریم ، با استناد به آیه شریفه من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق قدردان زحمات خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستیم.

*لذا بدین وسیله از حضرتعالی در انتصاب مجدد حجت الاسلام والمسلمین شهیدی که با عنایات ویژه مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه ادای خدمت می نمایند کمال تشکر و امتنان را داریم.

*بی شک بنیاد شهید و امور ایثارگران با تحت پوشش داشتن حدود ۳ و نیم میلیون نفر از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان سرافراز به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حاکمیتی در جمهوری اسلامی ایران تلقی می شود.

*ایثارگران در دولتهای مختلف همیشه رصد کننده خدمات بنیاد شهید به ایثارگران بوده اند و آنچه در این گفتار برایمان حائز اهمیت است انصاف گفتاری و دینی است که به خاطر نسبت با ایثار و شهادت بر گردنمان نهاده شده است.

*در مدت چهار سال تصدی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی که با اعتماد مقام معظم رهبری ، همزمان ریاست بنیاد شهید و نمایندگی ولی فقیه را عهده دار هستند ، اقدامات ارزشمندی به منصه ظهور رسیده است.

با بررسی اقدامات بنیاد شهید در این مدت ۱۲ خدمت ویژه این بنیاد به ایثارگران را به شرح زیر می توان عنوان نمود :

۱- ایجاد آرامش در بین جامعه هدف با دوری از نزاع های سیاسی و تعاملات رسانه ای.

۲- پرداخت مطالبات ایثارگران بعد از ۱۴ سال با رقمی معادل ۵ هزار میلیارد تومان.

۳- اجرایی کردن بخش عمده ای از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران.

۴- ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه های متعدد از جمله :
تشکیل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ، برگزاری بیش از ۲۰۰۰ کنگره و یادواره ملی با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، برگزاری روز شهید ، اجرای منظم طرح سپاس از ایثارگران و حضور در منازل یادگاران دفاع مقدس ، ساماندهی گلزار شهدا و برگزاری اردوها و سفرهای سیاحتی و زیارتی ایثارگران.

۵- اشتغال و کارآفرینی و ایجاد حدود ۶۵ هزار فرصت شغلی برای ایثارگران در طول ۴ سال.

۶- ارائه تسهیلات و کمک های بلاعوض مسکن به بیش از ۱۵۰ هزار ایثارگر.

۷- ایجاد و توسعه و تکمیل مراکز فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی مجهز ایثار در تمامی مراکز استانها.

۸- بیمه درمانی همگانی و تکمیلی کل جامعه ایثارگری و پرداخت کلیه هزینه های درمانی ایثارگران

۹- اجرایی کردن طرح پایش سلامت ایثارگران ، دعوت از ۹۸ تیم پزشکی خارجی به ایران برای درمان ایثارگران و اعزام تیم های تخصصی پزشکی به استانهای کم برخوردار.

۱۰- شناسایی و حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر و تشکلهای ایثارگری.

۱۱- پذیرش و تحت پوشش قرار دادن خانواده های معظم شهدای مدافع حرم.

۱۲- توسعه و تکمیل زیرساختهای الکترونیکی نمودن خدمات به ایثارگران.

و نقطه عطف و برآمد در تمام این خدمات حفظ شأن و عزت ایثارگران و خانواده معظم شهدا در ارائه خدمات بوده است که انصافاً انسان را مجبور به اعتراف و تشکر می نماید.

 در پایان ضمن تشکر مجدد از حضرتعالی ، امیدواریم در دوره دوم حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ، خدمات شایسته و در شأن خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دولت دوازدهم نیز استمرار یابد که بی شک نظر لطف خداوند متعال امام شهدا و شهدای گرانقدر را به همراه خواهید داشت.

 جمعی از : فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان ، جانبازان دفاع مقدس ، جانبازان مقابله با فتنه خانواده های شهدای دفاع مقدس ، شهدای هسته ای ، شهدای مدافع حرم  ، خانواده های جانبازان دفاع مقدس و فعالان رسانه ای حوزه ایثار و شهادت

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false