آنلاین باشید و با رژیم افزایش وزن چاق شوید! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، امروزه بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن و لاغر شدن هستند اما در این بین افرادی وجود دارند که از لاغری مفرط رنج می‌برند و به دنبال راه‌کارهای تأثیرگذار از جمله رژیم افزایش وزن در راستای مقابله با توان مقاومتی پایین و ضعف‌های مزمن  روی می‌آورند. هدف از رژیم افزایش وزن صرفاً افزایش درصد چربی نیست بلکه ماموریت اصلی رژیم افزایش وزن برخورداری از تناسب اندام و افزایش بافت عضلانی است باید با فعالیت‌های ورزشی مستمر همراه باشد.

 اگر درصد چربی برای زنان زیر 15 درصد و برای مردان زیر 12 درصد باشد، این افراد دچار لاغری مفرط هستند و از متقاضیان رژیم افزایش وزن هستند.

رژیم افزایش وزن به معنی مصرف مواد غذایی چرب و قندی نیست بلکه باید از قوانین و اصول رژیم غذایی دیابت نیز تحت نظارت متخصصین سلامت بهره مند شوید تا علاوه بر جلوگیری از بروز دیابت در طول رژیم افزایش وزن از وزن و اندامی مناسب بهره‌مند شوید.

پیش از اتخاذ رژیم افزایش وزن متخصصین سلامت به بررسی عادات غذایی و سبک زندگی شما برای شناسایی علل لاغری می‌پردازند که شامل آزمایش تیروئید، تست قند خون و تست کم خونی است. بر اساس نتیجه‌ی آزمایشات اولیه شما  می‌توانید از رژیم افزایش وزن صحیح همراه با رژیم غذایی دیابت برای پیشگیری از اختلالات قند خون در طول افزایش وزن برخوردار شوید.

در این بین، بسیاری از خانم‌ها در طول تغذیه دوران شیردهی به دلیل دفعات زیاد شیردادن در این دوران ممکن است دچار لاغری مفرط، ناتوانی و خستگی شوند. برای این دسته از بانوان، علاوه بر تغذیه دوران شیردهی بنا به صلاحدید متخصص، رژیم افزایش وزن تجویز می‌شود. تناسب میان تغذیه دوران شیردهی و رژیم افزایش وزن می‌تواند از اختلالات هورمونی، اختلال در قاعدگی و یا قاعدگی‌های دردناک جلوگیری ‌نماید.

در صورتی که بخواهید در طول تغذیه دوران شیردهی از رژیم افزایش وزن مبتنی بر مصرف مولتی ویتامین و مکمل استفاده نمایید، به دلیل اینکه نوزاد از شیر مادر تغذیه می‌کند باید حتما از مشاوره‌های متخصصین تغذیه دوران شیردهی نیز بهره مند شوید.

همچنین افرادی که در صدد اتخاذ رژیم چاقی هستند باید تعادل مناسبی از چربی و مواد قندی را در برنامه غذایی خود برای ممانعت از بیماری‌های جسمی و روحی ایجاد کنند. رژیم چاقی در واقع نوعی از رژیم افزایش وزن است که بر روی افزایش بافت‌های چربی صرفاً تمرکز می‌کند. در رژیم چاقی مصرف ویتامین‌ها و داروهای مکمل (قرص، کپسول، شربت، آمپول و سرم) و مصرف داروهای اشتها آور می‌بایست تحت نظارت متخصصین رژیم چاقی و با پیروی از  اصول رژیم غذایی دیابت باشد.

از مهمترین نکات رژیم افزایش وزن خوردن روزانه صبحانه، افزایش تعداد وعده‌های غذایی کم حجم سالم در طول روز، کاهش مصرف شکلات تلخ و چای سبز، افزایش مصرف میوه، مصرف دانه‌های روغنی و انجام فعالیت بدنی مستمر و سبک می‌باشد.

برای اخذ رژیم چاقی برای افراد عادی یا حتی در طول تغذیه دوران شیردهی می‌باست با نظارت متخصص رژیم افزایش وزن باید میزان کالری مورد نیاز بدن خود را بشناسید، از چربی‌های غیر اشباع مانند روغن زیتون و کانولا مصرف کنید، تحت نظارت متخصص رژیم چاقی می‌توانید به مصرف مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌های افزایش اشتها بین وعده‌های غذایی در کنار فعالیت بدنی سبک بهره‌مند شوید.

سایت وزن من یکی از برترین وبسایت‌ها در زمینه ارائه برنامه‌های غذایی سالم به صورت آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از دانش و تخصص کارشناسان و پزشکان با تجربه و تحصیل کرده در زمینه‌ی تناسب اندام، تغذیه و سلامتی به ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه سلامتی و سبک زندگی سالم می‌پردازد.

کارشناسان و پزشکان ما در مرکز خدمات درمانی وزن من با بررسی عادات غذایی و رفتاری و همچنین سبک زندگی‌تان، رژیم غذایی مناسب را به صورت شخصی‌سازی شده تهیه می‌کنند و علاوه بر ارائه مشاوره آنلاین، برنامه غذایی از جمله رژیم افزایش وزن را به صورت آنلاین و به پشتوانه تجربه و تخصص پزشکان سایت وزن من، در اختیار شما قرار می‌دهند

علاوه بر این، وب سایت وزن من با نظارت جمعی از کارشناسان و پزشکان متخصص با تجربه و دارای مدارج علمی عالی رتبه به ارائه برنامه‌های غذایی و رژیم غذایی تضمین شده و تخصصی در زمینه‌ی رژیم افزایش وزن رژیم کاهش چربی خون – رژیم چاقی رژیم لاغری تغذیه دوران شیردهیرژیم لاغری برنامه غذایی دوران نوجوانی و برنامه غذایی ورزشکاران به صورت آنلاین می‌پردازد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false