سه توصیه مهم رهبری به رئیس جمهور دولت دوازدهم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، رهبر معظم انقلاب امروز – پنج شنبه-در مراسم آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری دکتر روحانی و پس از سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران افزودند: اهمیت این جلسه از دو نظر است: یکی این که آغاز یک دوره‌ مدیریت جدید کشور است که این امیدواری وجود دارد که ان‌شاءالله مسئولانی که همراه با رییس‌جمهوری محترم و منتخب وارد میدان عمل خواهند شد، با ابتکارات و توانمندی‌های بیش از گذشته ملت را خرسند کنند و همین خواسته‌ها و مطالبی که رییس‌جمهوری محترم بیان کردند، این‌ها را برآورده کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند: جهت دوم این است که این جلسه نماد مردم‌سالاری است. این دوازدهمین جلسه از این قبیل -از اول انقلاب تا امروز- است؛ یعنی ملت ایران دوازده مرتبه از آغاز انقلاب در انتخاب مدیران طراز اول کشور نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ این خیلی مسئله‌ مهمی است.

ایشان همچنین گفتند: یکی از نکاتی که تاکید دارم از ذهن کسی بیرون نرود حضور دشمن و ترفندهای دشمن است.

رهبر معظم انقلاب به سخن امیرالمومنین علیه السلام که «اگر شما در سنگر خوابتان برد، در سنگر مقابل شما که دشمن شماست، ممکن است کسی بیدار باشد»، اشاره کردند و افزودند: مراقبت را در همه امور نباید فراموش کنید؛ مسوولان مخاطبان اول این سخن هستند. دشمن مشغول دشمنی است، منتها به فضل الهی، ملت ایران آبدیده شده‌اند.

حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند: ما را تحریم کردند؛ تحریم البته مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد اما چشممان روی امکانات خودمان باز شد؛ وقتی تحریم شدیم به خود آمدیم.

ایشان ادامه دادند: امروز به ‌رغم میل و خواست دشمن، ما قوی هستیم. با وجود این همه تحریم و دشمنی جمهوری اسلامی امروز به مراتب قوی‌تر و مقتدر تر از سال‌های اول است. این، نشان‌دهنده‌ این است که ما از این دشمنی‌ها استفاده کردیم و خودمان را قوی کردیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: هم دشمنی‌های صریح دشمن، ما را مقاوم‌تر کرد هم دشمنی‌های غیرصریح؛ بعضی ها دشمنی‌شان در دستکش مخملی اما با دست چدنی است که قبلا هم عرض کردیم. به برکت این دشمنی‌ها مقاومت ما افزایش پیدا کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین تصریح کردند: این جلسه‌ بسیار مهمی است و روزهای مهم و تعیین‌کننده‌ای است؛ تصادف و تقارن این مراسم و این جلسه با ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة) برای دل های مشتاق ملت ایران و جمع حاضر مایه‌ تفأل و تبرک است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: امیدواریم بتوانیم همچنان که آن بزرگوار در شهرهای نزدیک به توس و نیشابور آن حدیث معروف سلسلة الذهب را بیان فرمود و کلمه‌ توحید را پایه و اساس دین معرفی فرمود، «کلمة لااله‌الاالله حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی» بتوانیم ما هم حقیقت توحید را در زندگی خود -چه زندگی شخصی چه زندگی اجتماعی و چه در پایه‌های حکومت جمهوری اسلامی- ان‌شاءالله استقرار ببخشیم.

اخبار روز را با جامعه دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false