نگاه دنیا به هندبال ایران! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، شاهو نصرتی درمورد تیم ملی هندبال و دومین اردوی تدارکاتی این تیم اظهار کرد: اردو جو دوستانه‌ای دارد و برای نخستین بار رحیمی تمام ستاره ها را دور هم جمع کرد. فکر می‌کنم در حال حاضر حبیبی بهترین گزینه تیم ملی بود چرا که بازیکنان و شرایط روحی آنها را می‌شناسد.

بر اساس این خبر، لژیور هندبال گفت: ما تنها در حالی به مربی خارجی نیاز داریم که مربی سطح بالایی باشد. ما الان ۱۰ لژیونر داریم و این یعنی هندبال درحال پیشرفت است.

نصرتی تاکید کرد: رقابت‌های سئول کاپ فرصت بسیار خوبی است تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. تکنیک و تاکتیکی که در تمرینات مرور می‌کنیم را می‌توانیم در مسابقات رسمی به نمایش بگذاریم. تنها مشکل حضور لژیونرهاست که نمی توانند تمام و کمال در اختیار تیم ملی باشند.

به گزارش جامعه خبر، سال گذشته در تیم استوابخارست رومانی بازی کردم و امسال عضو تیم کلاراسی رومانی شدم که عنوان سوم فصل قبل را دارد. امیدوارم با این تیم بتوانم پیشرفت کرده و بیشتر به تیم ملی کمک کنم.  نگاه تمام اروپا به هندبال ایران است. برای آنها سوال پیش آمده که این همه بازیکن خوب تاکنون کجا بودند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false