رئیس جمهور پاکستان: ایران برادر ما است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی لاریجانی در دیدار با رئیس جمهور پاکستان اظهار کرد: از اینکه موضوع حادثه تروریستی تهران را در مجلس پاکستان مطرح کردید متشکرم هرچند اقتضای روابط برادرانه ایران و پاکستان بود.

بر اساس این خبر، وی گفت: روابط بانکی بین دو کشور کار تجار ایرانی و پاکستانی را راحت تر می‌کند. توافق‌هایی هم در این زمینه انجام شده است که هنوز اجرایی نشده است و موانع اجرای آن ها باید برطرف شود. البته در مورد کاهش عوارض گمرکی اقداماتی انجام شده است.

لاریجانی تصریح کرد: انتظار ما این است که ارتش و دولت پاکستان با جدیت بیشتری از مرزهای مشترک با کشورمان حراست نمایند.

سردار ایاز صادق رئیس مجلس پاکستان هم گفت: من از حادثه تروریستی تهران ناراحت شدم و در فاصله کوتاهی با شما به صورت تلفنی صحبت کردم و این موضوع را بلافاصله در مجلس مطرح کردم و از نمایندگان خواستم برای شهدای این حادثه دعا کنند.

به گزارش جامعه خبر، وی همچنین تصریح کرد: درمورد توافقات بانکی با وزیر و رئیس کمیسیون مربوطه نامه‌نگاری می کنم و علاه بر آن پیگیر اجرایی شدن آن می شوم تا ثابت کنیم شما یک برادر در پاکستان دارید.  از شما دعوت می‌کنم تا در اجلاسی که با پیگیری‌های پاکستان، با حضور چین، ترکیه، روسیه و افغانستان قرار است برگزار شود ایران نیز حضور داشته باشد.

فردا

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false