وزیر صنعت: به داشتن ۱۸ پتروشیمی متهم شدم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمدرضا نعمت زاده در مراسم امضای قرارداد احداث کارخانه تولید لاستیک خودرو در زابل اظهارات زیر را مطرح کرد:

*ایجاد مجتمع بزرگ صنعت فولاد در چابهار از دیگر طرح‌هایی است که مدنظر قرار گرفته است و علاوه بر این در رابطه با جنوب انتقال خط گاز از ایرانشهر به جنوب و چابهار و نیز زاهدان شروع شده و در بخش‌های جنوبی واحدهای پتروشیمی نیز در تلاش‌اند تا فعالیت مورد نظر خود را انجام دهند.

*در شمال استان سیستان و بلوچستان طرح تولید لاستیک خودرو مدنظر قرار گرفت، برخی معتقد بودند که کار کردن در زابل مشکل است و باید به نقطه‌ای دیگری از استان برده شود، اما ما در قبال این مساله مقاومت کردیم و معتقدیم که با در نظر گرفتن تکنولوژی‌ها حتی می‌توانیم بحث صادرات را مدنظر قرار دهیم و قطعا این واحد می تواند با ایجاد فناوری و شغل در راستای تحول در منطقه گام بردارد.

*در مقطع زمانی به داشتن ۱۸ پتروشیمی متهم شدم، در بسیاری از موارد فکر و ایده با بنده است و سرمایه‌گذاری از طریق بخش‌های دیگری صورت می‌گیرد، اما به داشتن ۱۸ پتروشیمی متهم شدم در حالی که اینگونه نبود.

*تا زمانی که بخش خصوصی و سرمایه‌ گذار به مساله ورود نکرده مسوولیت با مسوولان است. علاوه بر این در موارد بافت بلوچ هم معتقدیم که اگر سرمایه‌گذار علاقه‌مند وجود داشته باشد مساله واگذاری مدنظر قرار گیرد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false