استعفای مشکوک معاون شهردار تهران! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
استعفای مشکوک معاون شهردار تهران!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر استعفای پورسید آقایی معاون پرحاشیه شهردار تهران برای هیچ شهروندی جالب یا تعجب آور نبود. اما متن استعفای مردی که پول طرح ترافیک تهرانی ها را به خزانه شهرداری واریز نکرد قابل تامل است.

در این متن برخی از اقدامات سال های گذشته را به نام خود مصادره کرده است.

به عنوان مثال گفته: راه اندازی خطوط ۶ و ۷ مترو ، هوشمندسازی پارک حاشیه ای،حذف زوج و فرد، نصب فیلتر دوده برای اتوبوس ها، افزایش اعزام قطارها به میزان ۵۰ درصد نسبت به سال ۹۶، کنترل معاینه فنی با استفاده از نصب سامانه های جدید دوربین ها این در حالی است که وقتی اسم محدوده زوج و فرد را توسط شورای عالی ترافیک به محدوده کنترل هوا تغییر داده اند چرا باید چنین حرفی بزند؟

در منطقه ۲ شهرداری تهران با خط کشی حاشیه ای خیابان ها و بلوارهای اصلی بعنوان پایلوت قرارداد بسته شد که تاکنون هم اجرانشده و مشکلات زیادی داشته که این کار در سالیان قبل در محدوده طرح ترافیک با احداث پارکومترهای غیر موثر بی فایده و پر ضرر به شهرداری و سواستفاده پارکبان های غیر مجاز چیزی دربرنداشته است.

همچنین نصب فیلتر دوده در اول این ماه با تاخیر ۲ ساله آن هم به تعداد ۵۰ دستگاه انجام شدکه. می بایست در پارت اول ۱۰۰ و تاکنون ۱۰۰۰ دستگاه نصب می شد.

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگاری که با شکایت پورسید آقایی بعنوان متهم برای او قرار صادر شد می گوید: من فقط نوشتم پول طرح ترافیک را چکار کردی؟ این آقا 3 شکایت پی در پی کرد و طرح ترافیک من را به سرعت لغو کردند و برای سال جدید هم طرح ترافیک و حتی کارت مترو ویژه خبرنگاران به من بعنوان روزنامه نگار 10 ساله و سردبیر چند رسانه تعلق نگرفت. حالا خبر استعفای او قابل تامل است. باید دید کدام نهادی مردانگی کرده و برای اولین بار چنین مدیرانی را به زور برکنار کرده است.

جالب اینکه دومین استعفای او بعد از فرار از واقعه قطار سمنان است که او آن زمان مدیر راه آهن کشور بود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false