مشاور وزیر کشور دولت دهم روانه زندان شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر عبدالرضا داوری دقایقی قبل بازداشت و روانه زندان شد.

وی پیش از این گفته بود: در سال 93 من صفحه‌ای در فیس بوک داشتم که بعد از مدتی فعالیت هک و مدیریتش از دست ما خارج شد که همان موقع هم در سایت شخصی‌ام اعلام کردم. بعد از حدود یک ماه احضاریه‌ای از شعبه 4 بازرسی دادسرای فرهنگ و رسانه دریافت کردم و پرینتی به من نشان دادند که به خاطر سه فقره کامنت، دادستانی علیه من اعلام جرم کرده بود ،این کامنت‌ها مصداق توهین به مقام معظم رهبری، توهین به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تبلیغ علیه نظام تشخیص داده شده بود.

داوری افزود: هر چقدر توضیح دادم که کنترل کامنت‌ها در اختیار من نیست و در فیس بوک افراد مختلف و ناشناس می‌توانند کامنت بگذارند و در عین حال اگر متن‌های منتشر شده‌ی من بررسی شود مشخص است که همیشه تلاش کردم طبق قانون متن‌هایم را منتشر کنم و این مطالب با روح مطالب من سازگار نیست ، قبول نکردند. پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع داده شد که در مرحله اول قاضی صلواتی نقص تحقیقات را اعلام کرد و پرونده را به شعبه‌ی 4 بازگرداند که در آنجا استعلام از پلیس فتا، مرکز سایبری سپاه و مرکز انفورماتیک قوه قضائیه صورت گرفت. شعبه 15 بنده را به 6 سال و نیم حبس محکوم کردند که من اعتراض کردم و پرونده به شعبه‌ی 36 تجدید نظر استان تهران رفت. شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر به ریاست قاضی زرگر، حکم صادره در دادگاه بدوی را تأیید کرد که بر اساس ماده 134 قانون مجازات اسلامی، اشد مجازات یعنی 3 سال حبس را باید تحمل کنم.

گفته می شود وی امروز برای اجرای حکم بازداشت شده است.

به گزارش جامعه خبر، عبدالرضا داوری متولد ۳۱ فروردین ۱۳۵۲ است که در خرداد ۱۳۸۷ به عنوان مدیرکل پژوهش و جانشین معاون خبر و در تیر ۱۳۸۸ به عنوان قائم مقام مدیرعامل و معاون خبر ایرنا منصوب شد، وی از مهر ۱۳۹۱ تا اردیبهشت ۱۳۹۲ مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش این وزارتخانه بود.

داوری در سال‌های پایان دولت دهم رئیس صندوق بازنشستگی مس کشور را برعهده داشت.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false