جزئیات کتک کاری «دبیر و جدیدی» منتشر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اتفاق عجیب دیروز در شورای شهر تهران، تیر خلاصی شد به بیش از یک دهه حضور ورزشکاران در شوراهای اسلامی شهر و روستا.

بر اساس اخبار روز، پشت‌پرده درگیری فیزیکی «عباس جدیدی» و «دبیر» در شورا را در زیر بخوانید:

*دو هفته قبل، زمانی که عباس جدیدی نتوانسته بود مجوز حضور در انتخابات شوراها را بگیرد، علیرضا دبیر را مقصر می‌دانست. بنابراین تلفنی حسابی از خجالت او درآمده بود. عباس جدیدی در بخشی از گفت‌وگو به دبیر می‌گوید: «(…) عمراً اگر بگذارم تو صحیح و سلامت در خیابان‌های تهران راه بروی.

*جدیدی در نهایت تأیید صلاحیت می‌شود ولی جایی در لیست خدمت پیدا نمی‌کند و و مجموع آراء او در تهران تقریباً فاجعه‌آمیز است. در جلسه دیروز، جو سنگین بود. تماس دو هفته قبل و حساسیت و فشار اعلام نتایج آرا، تقریباً نه فقط جدیدی و دبیر که همه اعضای اصولگرا و غیر اصولگرای بازمانده از شورا را کمی عصبی کرده بود.

*دبیر در زمان رد شدن از کنار عباس جدیدی، جمله تند چند روز قبل عباس را به یادش آورد و تأکید ‌کرد که هنوز روی پاهایش در شهر راه می‌رود. جدیدی سمت دبیر رفت و ضربه‌ای به او زد. دبیر هم متقابلاً سیلی عباس جدیدی را پاسخ داد، اما ضربه قهرمان سبک‌وزن که به حوالی چشم جدیدی خورده بود، پوست صورت قهرمان سنگین وزن را شکافت و خون جاری ‌شد. فریادها و توهین‌ها فضای شورا را پر کرد.

*عباس کوتاه نمی‌آمد. بقیه ریختند تا سوای‌شان کنند و به سختی و با سلام و صلوات هر کدام را به سمتی بردند. به گفته شاهدان، جدیدی با مأموران تماس گرفت و شکایتی علیه دبیر تنظیم کرد، اما دبیر از شورا خارج شده بود.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false