محسن هاشمی: برای مناظره با طلایی زیر عکس من نوشته بودند شیفتگان قدرت! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محسن هاشمی در نشست خبری خود با خبرنگاران که صبح امروز (25 اردیبهشت ماه) برگزار شد،اظهارات زیر را مطرح کرد:

*ما کاندیدا بوده‌ایم و از نحوه بستن لیست اطلاع نداریم. عده‌ای طبیعتا به حق یا ناحق نسبت به لیست اعتراض دارند اما پاسخگوی اصلی این موضوع؛ کمیته و شورای سیاستگذاری است. با این‌حال نظر نهایی من این است که هر لیستی نهایی شد همه باید به آن تمکین کنند.

*چندی‌ست لیستی به نام یاران هاشمی منتشر شده که من آن را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم درجریان آن نیستم. درواقع من در جریان ۹۹ درصد از لیست‌هایی که اسم من در انها هست، نیستم.

*ما برای شهردار شدن به شورای شهر ورود نکرده‌ایم. اکنون فقط باید روی انتخابات تمرکز کنیم. با مطرح کردن بحث شهردار بحث را به بیراهه نکشانید.

*درمورد لیست نباید اینطور صحبت کنیم. اصلاح‌طلبان و آقای خاتمی باید از لیست حمایت کنند وگرنه دستاوردهای اصلاح‌طلبان از میان می‌رود.

*دادن لیست متفرقه چیزی را حل نمی‌کند. می‌خواهیم هرچه زودتر آقای خاتمی و اصلاح‌طلبان ورود کنند تا انتخابات به سمت برد باشد نه باخت.

*به نظر من جوی که نسبت به ورزشکاران ایجاد شده است تا حدودی ناجوانمردانه بود. نباید بگوییم عده‌ای چون ورزشکار هستند حق ندارند در شورا باشند.

*برای مناظره  با آقای طلایی پوستری ناجوانمردانه تنظیم شده بود. زیر عکس طلایی نوشته بودند شیفتگان خدمت و زیر عکس من نوشته بودند شیفتگان قدرت! البته من اعلام کردم اگر تا ۲ ساعت قبل از برنامه پوستر را تغییر دهند، در مناظره حاضر خواهم شد اما همین کار را هم انجام ندادند.

به گزارش جامعه خبر، حسن رسولی (عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان) نیز در این نشست اعلام کرد؛ محمد حقانی و ولی‌الله شجاع‌پوریان امروز به نفع لیست امید از شرکت در پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر انصراف دادند.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false