11 هزار اصله نهال در شمال تهران غرس شد  - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
11 هزار اصله نهال در شمال تهران غرس شد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر مجید نوربخش معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری که از 15 اسفند ماه آغاز شد فضای سبز شهرداری این منطقه با مشارکت سازمان های مردم نهاد، شهروندان ، آموزش و پرورش، مراکز علمی چون دانشگاه شهید بهشتی و… بالغ بر 11 هزار اصله نهال را در شمال تهران غرس کرد.

وی گفت: توزیع یک هزار اصله نهال میوه در دو بوستان قیطریه و نیاوران از 15 تا 17 اسفندماه انجام و طی آن نهال درختان مثمر،از جمله سیب، گیلاس،آلبالو ، گوجه و… بین شهروندان متقاضی توزیع شد.
نوربخش تصریح کرد: در راستای اجرای نهضت درختکاری نیز یک هزار و 500 اصله نهال میوه در منزل شهروندان و بیش از 6 هزار اصله در معابر و مقابل منازل، مراکز اداری، علمی و… توسط فضای سبز منطقه کاشته شد و تا پایان سال نیز به درخواست های ثبت شده در سامانه 137 نهال رایگان اهدا می شود.
این مقام مسئول افزود: در ارتفاعات دانشگاه شهید بهشتی اطراف خوابگاه دانشجویان دختر و سایر فضاهای خالی این دانشگاه نیز یک هزار و 200 اصله نهال سرو نقره ای با حضور شهردار منطقه یک و… غرس شد.
وی افزود: درهفته درختکاری در هریک از نواحی ده گانه منطقه یک نیز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،آموزشی از جمله در بوستان های  میلاد، نیاوران،قیطریه و… ،اردوگاه علمی – پژوهشی صاحب الزمان(عج)، منازل شهدا و… نیز نهال کاشته شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false