رئیس مجلس سنای روسیه در خواست پیدا کردن یک دختر ایرانی را کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، خانم ماتویینکو که قرار است هفته آینده در قالب یک سفر رسمی و مذاکره با مقام های بلندپایه ایرانی از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به تهران سفر کند، این درخواست را مطرح کرد.

وی با در اختیار قرار دادن عکس خواست کودکی را که زمان سفر وی در مقام فرماندار شهر سن پترزبورگ با لباس محلی به استقبال وی آمده بود را دوباره ببیند.

در این مصاحبه که امروز (پنجشنبه) پیش از سفر خانم ماتویینکو به تهران انجام شد، وی گفت: از سفر قبلی خود به ایران بسیار لذت برد و خاطرات خیلی خوبی دارم و از میهمان نوازی ایرانیان سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه در این سفر تهران و سن پترزبورگ خواهرخوانده شدند، ادامه داد: دوست دارم این دختربچه را که با گرمی و مهربانی از من استقبال کرد دوباره ببینم و به همین دلیل از صدا وسیما و ایرنا می‌خواهم خبر و عکس را منتشر کنند تا وی که اکنون بزرگ شده است از آن آگاه و فرصت دیدار دوباره فراهم شود.

رئیس شورای فدراسیون روسیه به عنوان مجلس سنا یا علیا با 178 نماینده سومین مقام بلندپایه این کشور به شمار می رود که در کنار مجلس دوما (سفلی) پارلمان را تشکیل می دهند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false