«حس خوب» کاندیدای شورای شهر رونمایی شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ مهسا شمس کلایی/ 46 سال دارد و ساکن تهران است. ایرانی‌ها نخستین بار دهه 70 بود که صدای این خواننده پاپ را در تیتراژ سریال «روزگار جوانی» شنیدند و پس از آن آلبوم «رنگین کمان» راهی بازار شد.

محمدرضا عیوضی آلبوم بر می‌گردم، دختر شاه پریون، یه روز برفی و دل خوش سیری چند را هم روانه بازار کرد و دیگر خبری از او نشد. البته عیوضی خودش را در بازیگری هم محک زد و در سریال تلویزیونی «گژدم 33» نقش یک جوان تحصیل کرده به نام سیامک شایگان را بازی کرد.

آلبوم «حس خوب» جدیدترین آلبوم او است که دوشنبه 18 اردیبهشت ماه با حضور سید جواد هاشمی، زهره حمیدی، سپیده خداوردی،بابک صحرایی، سعید اصلانی، ناصر چشم آذر، نیما نکیسا و دیگر هنرمندان رونمایی شد؛ آلبوم حس خوب دارای ١٠ قطعه عاشقانه است که آقايان عليرضا افكاری، محمد خاك زاد، وحيد مهراد و حامد حنيفی آهنگسازان اين آلبوم هستند.

ترانه سرایان اين آلبوم آقايان بابك صحرايی، روزبه بمانی، داوود رحمت اللهی، سروش دادخواه و سركار خانم‌ها فريبا وكيلی و الناز اسفندفر هستند.

توليد اين آلبوم ٤ سال طول كشيده و دلیل اصلی این بازه زمانی طولانی وسواس‌های محمدرضا عیوضی بود که مدام كارها را عوض می‌کرد تا با ذائقه جوانان هماهنگ شود.

اکنون محمدرضا (شهرام) عیوضی کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران شده و این بار می‌خواهد در عرصه سیاست و مدیریت شهری به هم شهری‌هایش خدمت کند.

عیوضی در گفتگو با جامعه خبر می‌گوید: به فعالیت در این عرصه علاقه دارم و تحصیلات آکادمیک هم دارم و زمانی که می‌توانم در این جایگاه به همشهریان خدمت کنم چرا نباید پیش قدم شوم؟

به گزارش جامعه خبر، این نامزد انتخابات شورای شهر دارای کارشناسی اقتصاد بازرگانی و کارشناسی ارشد روابط بین الملل است و از سوابق اجرایی آن می‌توان به مدیریت در بخش بازرگانی و اقتصادی صنعت کاشی سرامیک، مدیریت بازرگانی و اقتصادی در شرکتهای بازرگانی دولتی، ۲۰ سال سابقه مدیریت اقتصادی و  بازرگانی و همکاری در صنایع خودرو سازی اشاره کرد.

اخبار روز را با جامعه دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false