100 هزار میلیارد تومان درآمد رسانه ملی| پخش تکرار «مختارنامه» یعنی بوی فساد می آید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
100 هزار میلیارد تومان درآمد رسانه ملی| پخش تکرار «مختارنامه» یعنی بوی فساد می آید

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر 22 میلیون ثانیه تبلیغات در سال درآمد زیادی برای رسانه ملی دارد. اگر میانگی هر ثانیه را 5 میلیون تومان در نظر بگیریم بیش از 100 هزار میلیارد تومان در|آمد را ایجاد می کند. البته 10 میلیون ثانیه تبلیغات رادیو را در نظر نمی گیریم.

عقل سلیم هم همین را می گوید چون رسانه ملی که بیشتر محلی برای حیف و میل بیت المال و پرداخت پول مفت به برخی کارمندان و برنامه سازانی است که هیچ تاثیری بر رسانه ندارند می باشد.

وقتی سریال مختارنامه برای چندمین بار هر سال پیاپی در ماه محرم پخش می شود یعنی این همه در آمد چه می شود؟ جای تاسف است که شورای نظارت بر صدا و سیما 2.5 میلیارد تومان پول را سالانه به اسم این هیات نظارت حیف و میل می کنند و در برابر این همه کم کاری حرفی نمی زنند و نان و کبابشان را می خورند. برای روزنامه نگاران از ساختمان جام جم بوی فساد می آید اما نمی گذارند تحقیق و تفحص رخ دهد. به خدا قسم که در لابلای پرونده های رسانه ملی پول هایی جابجا شده و برنامه هایی ساخته شده که باید دادگاهی چند ساله برگزار شود.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نهادی برای نظارت بر صدا و سیما است که بر اساس اصل ۱۷۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده‌است. این شورا از ۶ عضو (۲ نفر به انتخاب رئیس‌جمهور ایران، ۲ نفر به انتخاب رئیس قوهٔ قضائیه و ۲ نفر به انتخاب مجلس شورای اسلامی) تشکیل می‌شود و اعضای فعلی این شورا غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمد جواد لاریجانی از طرف قوهٔ قضائیه، علی جنتی و حسام‌الدین آشنا از طرف قوهٔ مجریه و سید احسان قاضی‌زاده هاشمی و غلامرضا کاتب به انتخاب قوهٔ مقننه هستند و ریاست آن بر عهده غلامحسین محسنی اژه ای است. حالا این حضرات دقیقا چکار می کنند و اینکه چرا این همه شغل دارند و کی وقت رسیدگی دارند خدا می داند. اما سوال این است که این شورا 2.5 میلیارد بودجه دقیقا برای چه می خواهد؟

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false