۷ آموزش که باید در سال ۲۰۲۲ یاد بگیرید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
۷ آموزش که باید در سال ۲۰۲۲ یاد بگیرید

در متن ذیل ۷ آموزش که باید در سال ۲۰۲۲ یاد بگیرید را به شما می آموزیم.

  1. تغذیه را کاملاً درک کنید

بار دیگر، این مهارت یکی از کلیدهای واقعی سلامتی است.

فقط منطقی است. بالاخره شما همان چیزی هستید که می خورید. اگر با چیپس سیب زمینی، پیتزا و کولا زندگی می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که بدنتان واکنش منفی نشان دهد. با این حال، اگر از برخی قوانین تغذیه پیروی کنید، به مراتب سالم‌تر خواهید بود.

واحتمالاً سال‌های بیشتری عمر خواهید کرد. تبدیل پی دی اف به ورد

  1. یک رژیم غذایی سرخپوشان را آزمایش کنید

اول از همه، پالئو برای همه نیست. من قصد ندارم بیانیه ای بدهم که اگر پالئو انجام نمی دهید، سالم نیستید. (اگرچه برخی از طرفداران سرخپوشان این جمله را برای من بیان می کنند).

پالئو یک گزینه برای زندگی سالم و تغذیه سالم است. این تنها گزینه نیست، اما اگر می خواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید، گزینه ارزشمندی است که باید در نظر بگیرید.

در صورتی که شما یکی از معدود افرادی هستید که هرگز نام رژیم سرخپوستان را نشنیده اید. به طور خلاصه، این به معنای خوردن مانند اجداد شکارچی ما است. به طور معمول، رژیم پالئو شامل گوشت، سبزیجات، میوه‌ها، ریشه‌ها و آجیل می‌شود و در عین حال از هر غذایی که فرآوری می‌شود مانند لبنیات، قندها، روغن‌ها، نمک، حبوبات، غلات، قهوه یا الکل پرهیز یا به شدت محدود می‌شود.

  1. تناسب اندام با افزایش سن

با افزایش سن، تناسب اندام داشتن دشوارتر می شود. اول، تمام سوء استفاده های قدیمی شما برمی گردد. اگر در جوانی با بدن خود مانند یک معبد رفتار نمی کردید، ممکن است بدن شما با افزایش سن شروع به شورش کند.

آن را جبران گناهان سلامتی گذشته در نظر بگیرید.

سپس ژنتیک شما نقش خود را ایفا می کند. ممکن است ژنتیک برای شما خوب باشد، ژنتیک با افزایش سن، سالم ماندن را دشوارتر کند.

در هر صورت، سالم ماندن با افزایش سن مجموعه منحصر به فرد خود را از مشکلات، چالش‌ها و دستاوردها برای غلبه بر آن ارائه می‌کند.

نکته مهمی که باید در مورد ایجاد این مهارت به خاطر بسپارید این است که هر چه بیشتر صبر کنید دشوارتر می شود.

اگر از ۲۰ سالگی شروع کنید، ایجاد مهارت تناسب اندام با افزایش سن آسان است. اما اگر با رسیدن به ۶۰ سالگی شروع به نگرانی در مورد ایجاد این مهارت کنید، مسیر بسیار سخت تری برای تناسب اندام خواهید داشت.

  1. کشش

حرکات کششی می تواند یکی از نادیده گرفته ترین مهارت هایی باشد که منجر به یک سبک زندگی سالم می شود. به طور خاص، زمانی که شما جوان هستید و عضلات و استخوان‌های شما در بیشتر مواقع شل شده‌اند، ممکن است افراد فکر کنند که نیازی به کشش ندارند.

متأسفانه، عدم کشش مستقیماً منجر به آسیب، پارگی، رگ به رگ شدن و در نهایت از دست دادن انعطاف پذیری می شود. مهم است که حرکات کششی را در سنین جوانی شروع کنید و در اسرع وقت شروع به ایجاد انعطاف پذیری و وضعیت بدنی خوب در برنامه روتین سالم خود کنید.

  1. دویدن کارآمد و ایمن

من نزدیک به ۳۰ سال است که یک دونده ثابت هستم (به جز مواقع آسیب دیدگی). بنابراین، ممکن است (با اعتراف) زمانی که در مورد فضایل دویدن بحث می کنم، کمی جانبدارانه باشم.

همراه با پیاده روی، دویدن یکی از بهترین فرم های ورزش برای تناسب اندام است. این به تقویت ماهیچه های شما کمک می کند، وزن را کاهش می دهد، شما را به صورت هوازی، “تناسب اندام” می کند و حتی به شما وقت آزاد می دهد تا خلاقانه فکر کنید و مشکلات را حل کنید.

 

اما با دویدن اغلب صدمات به وجود می آید. یاد بگیرید که از دویدن خود بیشترین بهره را ببرید. تکنیک خوب را یاد بگیرید و یاد بگیرید که چگونه با این آموزش آسیب ها را به حداقل برسانید. اگر می خواهید بدوید، مهم است که یاد بگیرید این کار را به گونه ای انجام دهید که آسیب را به حداقل برساند و بسیاری از جنبه های مثبت دویدن را به حداکثر برسانید.

  1. مراقبت از خود را تمرین کنید

علیرغم آنچه ممکن است برخی از همکاران ژنرال X فکر کنند. مراقبت از خود ایده‌آل نازپرورده‌ای نیست که توسط هزاره‌های خراب ایجاد شده است. روش تبدیل عکس به تکست

نه، خودمراقبتی یک مهارت مهم است.

مراقبت از خود بخش مهمی از سلامتی و تناسب اندام برای هزاران سال بوده است. (آنها دستور العمل های آروماتراپی را در مصر باستان یافته اند). این تفاوت بزرگی در سلامت و رفاه ما ایجاد می کند – به ویژه سلامت روان.

انجام مراقبت از خود در ۲۴/۷/۳۶۵ مطمئناً لذت بخش است. اما هرکسی باید برای استراحت، وبهبودی  ،زمانی برای خود بگذارد، و این همان چیزی است که مراقبت از خود نامیده میشود.

  1. ایمیل های حرفه ای بنویسید

همیشه مهم است که هنگام ملاقات با همکاران یا مشتریان خود را به شیوه ای حرفه ای معرفی کنید، ارتباط و حرفه ای بودن از طریق ایمیل نیز مهم است.

یادگیری نحوه صحیح نوشتن ایمیل می تواند از شرمندگی شما در دنیای حرفه ای جلوگیری کند. ایمیل‌های حرفه‌ای نوعی هنر هستند و مطمئناً به این معنی نیستند که حاوی مقدار زیادی از IM Speak و شکلک‌ها باشند.

ایمیل شکل رایجی از ارتباطات حرفه‌ای است که می‌تواند اعتبار شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری شما ایجاد یا از بین ببرد، حتی مهم‌تر از آن، حرفه‌ای بودن شما در نوشتن تاثیر زیادی بر مسیر شغلی و موفقیت شما خواهد داشت، زیرا ممکن است یکی از این موارد باشد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false