یک مرجع تقلید:11 هزار شعبه بانکی اضافی داریم| 60 درصد کارمندان دولت اضافی هستند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یک مرجع تقلید:11 هزار شعبه بانکی اضافی داریم| 60 درصد کارمندان دولت اضافی هستند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر آیت الله سبحانی گفت: اگر امکانات داخلی را به کار گیربم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و در همین زمینه باید از تولیدکنندگان حمایت شود.  اگر افرادی که در گمرک مشغول هستند انسان های درستی باشند، بسیاری از مشکلات ناشی از قاچاق رخ نمی‌دهد.
مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: کاری که در زمینه گندم انجام شده بسیار قابل قبول بوده لذا ما به خودکفایی رسیده ایم و کالایی که در داخل وجود دارد نباید از خارج وارد شود. همچنین  فرش ایران یکی از مهم ترین تولیداتی بود که افراد بسیاری را شاغل کرده بود اما اکنون متاسفانه این صنعت با دستگاه های موجود از بین رفته است.
آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه ما ۱۱ هزار شعبه بانکی اضافی داریم، ابراز کرد: دیرکرد بانک ها از مسائل اشتباه بوده و این نوع عملکردهای ما سبب عدم نزول باران می‌شود و این در حالی است که خود ما از نویسندگان قانون اساسی بودیم.
وی با اشاره به نقش گاندی در توسعه هند ادامه داد: ما از ابتدا در قانون اساسی اسراف را حرام کردیم، اما متاسفانه امروز بیشترین اسراف در حال رخ دادن بوده و نمونه آن واردات ماشین های مدل بالای خارجی است در حالی که باید از خودروی داخلی حمایت شود.
این مرجع تقلید با بیان اینکه دولت باید تعداد کارمندان خود را کاهش دهد، گفت: زمانی که ما قانون اساسی را می‌نوشتیم تعداد کارمندان بیش از یک میلیون نفر بود که این تعداد امروز به چهار میلیون نفر رسیده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false