یک زن پیگیر یک پرونده فساد| چرا وزیردادگستری و رئیس تعزیرات از ادعای این زن می ترسند؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یک زن پیگیر یک پرونده فساد| چرا وزیردادگستری و رئیس تعزیرات از ادعای این زن می ترسند؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر 27 مهرماه سال جاری یک همسر زندانی که شوهرش جانباز شیمیایی است و در زندان به او داروی مورد نیازش را نمی دهند و به اتهام قاچاق محکوم به حبس و جریمه نقدی شده بارها و بارها به وزیردادگستری و رئیس تعزیرات حکومتی کشور نامه نوشته که همسرش بیگناه است و فساد اصلی را قاضی پرونده انجام داده و با سلطان پوشاک جنوب کشور تبانی کردند.

صدای این زن به جایی نرسید و آیت الله سید ابراهیم رئیسی علی رغم اظهار نظر در مورد رسانه هایی که فساد را عنوان می کنند کاری نکرد و حتی وزیردادگستری که به وزیر خاکستری معروف است هم هیچ تماسی با این همسر زندانی نداشته است.

این در حالی است که سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار طی نامه محرمانه ای به وزیردادگستری و رئیس تعزیرات کشور نام قاضی و نام متهم و شماره پرونده را برای بررسی بدون رسانه ای کردن ارسال می کند. وزیردادگستری موضوع را پیگیری می کند اما رئیس تعزیرات کشور از بررسی پرونده واهمه داشته و به همسر زندانی به نحوی می گوید پیگیری نکنید.

جالب اینکه وزیردادگستری و رئیس تعزیرات پاسخی برای نامه محرمانه این روزنامه نگار ندارند … یعنی برای آنها اهمیتی ندارد که یک خبرنگار مطلب مهمی را ارسال کرده است. (می توانستید تماس بگیرید تشکر کنید … یا بگوئید نامه به دستتان رسیده است … در کشور های غیر مسلمان چنین می کنند)

بالاخره نامه نگاری ها موجب می شود تا رئیس تعزیرات کشور دستوری را برای مدیر تعزیرات حکومتی هرمزگان صادر کند.

این همسر زندانی 1258 بار با تعزیرات کشور تماس گرفته و بیش از 70 نامه ارسال کرده که در جمهوری اسلامی ایران اینطور بی توجهی به حقوق شهروندی خیانت به مردم محسوب می شود اما چون زور تعزیرات زیاد است به این زن که همسرجانباز و همسر زندانی محسوب می شوند گفتند شما دارید مزاحم ما می شوید و دیگر تماس نگیرید. گفته های مدیران تعزیرات بزرگترین توهین به شهروندان است چراکه آنها حق چنین برخوردی را ندارند.

همسر این زندانی که جانباز شیمیایی است نامه ای به رئیس دستگاه قضا نوشته و از او درخواست کمک خواسته است.

به نام خدا
حضور ریاست محترم قوه قضاییه
سلام علیکم

من (نام محفوظ است) همسر زندانی ایثارگر و جانبازشیمیایی ب-خ هستم که مدت 16ماه در زندان تهران بزرگ به اتهام واهی قاچاق پوشاک بسرمیبرند.
همسرم سال93بعنوان راننده تریلی شخصی به نام میم-میم به بندرعباس فرستاده میشوند. ایشان یک کانتین پوشاک که پلمپ گمرکی ومدارک قانونی ازقبیل بیمه نامه،بارنامه،اوراق گمرک راتحویل میگیرندودرجاده وایست بازرسی متوجه میشوندتمام مدارک بار جعلی بوده بازداشت میشوند.

صاحب بار آقای ح-ج که بعدمتوجه شدیم سلطان قاچاق بندرعباس هستندودارای سوابق متعدد درجعل وقاچاق به همراه صاحب ماشین هستندباهمسرم در زندان ازطریق وکیلی به نام آقای سلیمانی که درتعزیرات بندرشهره هستندتماس میگیرندومیگویندکه نگران نباش ماباقاضی پرونده آقای ف-ک مرتبط هستیم شمارو آزادکرده وپرونده هم ازشعبه خارج میکنیم تاسوسابقه ای نداشته باشی..

ازهمسرم چندبرگه سفیدامضاووکالتنامه ای رواخذمیکنندوچندسنداز روستایی درقشم اجاره میکنند. همسرم بعداز 4ماه آزادمیشودوبه ایشان تاکیدمیشودکه برو وخیالت راحت که پرونده خارج میشود. بعداز4سال درتاریخ8آبان97افرادی همسرم راجلب میکنندومیگویندماوثیقه گذاران هستیم که ح-ج اجاره سندهای مارا نداده ومابرای آزادکردن سندهاشماروجلب کردیم.

من با آقای سلیمانی وکیل تماس گرفتم گفتندح-ج به من گفتندتمام اتهمات روقاضی به گردن همسرشمابیندازندچون ایشان پول گرفته درضمن گفتندح-ج وپسروبرادرش وتیمش به جرم قاچاق سازماندهی شده دربندردستگیرشده است.

من به حراست تعزیرات رفتم وشرح ماوقع واین فسادرودادم وبه بندر رفتم با آقای عباس زاده معاون تعزیرات هرمزگان صحبت کردم ایشان هم تصدیق کردندکه قاضی شعبه تعزیرات فاسدبوده وبجای اینکه تنبیه شوندبه مقام بالاتری درکرمان منصوب شدند. باوجود ادله فراوان که درپرونده نیزموجوداست همسرم رابه15سال حبس ویاپرداخت 16میلیاردریال محکوم کردند.

بارها به ریاست تعزیرات نامه دادم ونیز درملاقاتی که باایشان داشتم که پرونده برای رسیدگی به تهران ارسال شودوایشان به آقای مدنی ریاست تعزیرات هرمزگان دستور ارسال به تهران را دادندولی متاسفانه آقای مدنی مقاومت نشان داده واز انجام این کار خودداری میکنند.

باتوجه به بیانات جنابعالی درسفربه هرمزگان درخصوص قاچاق سازماندهی شده ومبارزه بافسادازشمادرخواست دارم به پرونده همسرم رسیدگی کنید.

 

مجلس هم اعتراض کرد| تعزیرات حکومتی خواب است؟!

گردن کلفنی یک کافه در باغ موزه قصر! | گران می فروشیم چون تعزیرات آشنا داریم!

ارتباط سخنگوی تعزیرات کشور با معاون احمدی نژاد چیست؟

چرا مدیرتعزیرات هرمزگان دستور وزیر را اطاعت نمی کند؟

شکایت از وزیردادگستری به رئیس قوه قضائیه| آیا تعزیرات پرونده بزرگ فساد را پنهان کرده است؟

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false