یخچال خراب خود را به تعمیرکار آچارباز بسپارید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یخچال خراب خود را به تعمیرکار آچارباز بسپارید

امروزه با توجه به مشغله و حجم کاری ما، پیدا کردن تعمیرکار لوازم منزل یکی از بزرگ‌ترین چالش هایست که ممکن است برای ما بوجود آید. به دلیل نداشتن زمان کافی امکان عیب یابی و تعمیر وسایل توسط خودمان وجود ندارد. همچنین خرید وسیله‌ی نو نیز به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و به راحتی امکان پذیر نیست. اما با وجود افزایش تکنولوژی و پیشرفت اینترنت می‌توانیم تعمیر وسایل را به شرکت‌های خدماتی آنلاین واگذار کنیم. یکی از شرکت‌های خدمات تعمیر آنلاین، آچارباز است.

انتخاب آچارباز؛ انتخابی هوشمندانه

در صورتیکه از خدمات آچارباز استفاده کنید دیگر نیاز به جابه‌جایی وسیله بین تعمیرگاه‌های مختلف و خریدن قطعات یکی دستگاه ندارید. آچارباز امکان ارائه خدمات در محل را برای اولین بار مطرح کرد. تعمیر و سرویس بسیاری از لوازم خانگی بزرگ مثل یخچال فریزر، لباسشویی، گاز، پکیج و … در محل انجام می‌شود. برای تعمیر لوازم خانگی کوچک مثل آبمیوه گیری، سشوار، چرخ‌گوشت و … پیک با هزینه آچارباز به محل شما مراجعه کرده و وسیله را به تعمیرکار تحویل می‌دهد و بعد از تعمیر مجدد به شما تحویل می‌دهد.

استفاده از خدمات این سامانه محدود به زمان خاصی ندارد و شما می‌توانید در هر ساعت از ۳۶۵ روز سال درخواست خود را از طریق سایت، وب اپ یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید. همچنین اگر امکان دسترسی به اینترنت را ندارید، می‌توانید درخواستتان را به صورت تلفنی به پشتیبانی این شرکت اعلام کنید.

فرقی نمی‌کند تعمیر ریش تراش یا اپیلاتور، چایی ساز یا مخلوط‌کن، پکیج یا آبگرمکن را از آچارباز دریافت کرده‌اید. تمامی وسایلی به برای تعمیر به آچارباز سپرده می‌شود یک ماه گارانتی خواهد شد. یعنی اگر در مدت یک ماه پس از تعمیرات، دوباره مشکل قبل ظاهر شود، تکنسین بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را برطرف می‌کند. یکی از مزیت‌های دیگر استفاده از خدمات آچارباز مشخص بودن تعرفه سرویس قبل از حضور تعمیرکار در محل شماست. می‌توانید به صفحه تعرفه اجرت‌ها در سایت مراجعه کرده و از هزینه تعمیرات لوازم خود مطلع شوید.

در حال حاضر آچارباز در مناطق ۲۲ گانه تهران امکان ارائه خدمت و اعزام سرویسکار به محل مشتری را دارد. در صورتیکه در خارج از این مناطق ساکن هستید، می‌توانید دستگاه را با پست به تعمیرگاه تخصصی آچارباز ارسال کنید تا رفع ایراد دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

یخچالتان را به تعمیرکار ماهر یخچال آچارباز بسپارید

همه می‌دانند که آشپزخانه قلب هر خانه ایست و یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه که نقش کلیدی در آن بازی می‌کند، یخچال و فریزر است. اگر یخچال فریزر با مشکلی روبه‌رو شود باعث کلافگی و سردرگمی اعضای خانه می‌شود.

از کار افتادن یخچال و یخچال فریزر در هر نوع و برندی، یکی از مشکلاتی است که باید خیلی زود به آن رسیدگی کرد. جدا از اینکه یخچال فریزر یکی از مهمترین لوازم خانگی‌ست، خرابی آن می تواند به سلامت مواد غذایی هم آسیب بزند. سرویس یخچال فریزر و ساید بای ساید می تواند به شناسایی مشکلات ریز دستگاه کمک می کند، با این کار خیلی از ایرادات قبل از اینکه به مشکلی جدی تبدیل شود، برطرف خواهد شد و شما نیازی به تعویض قطعات یخچال نخواهید داشت. در صورتی که احساس می‌کنید، سرمای داخل یخچال کم شده است، تعداد دفعات خاموش و روشن شدن های اتوماتیک یخچال تغییر کرده کم یا زیاد شده است، فریزر برفک میزند یا مواد غذایی کاملا یخ نمی‌زنند و خیلی زود یخ آنها باز می شود، حتما باید از یک تعمیرکار یخچال ماهر کمک بگیرید.

یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین دسته‌های تعمیر وسایل خانگی آچارباز در بین کاربران، تعمیر یخچال و فریزر است. شاید بتوانید بعضی از مشکلات یخچال فریزر مثل تمیز کردن داخل و موتور یخچال، تعویض لامپ، عوض کردن قفسه‌ها و … را خودتان برطرف کنید. ولی برای رفه مشکلات جدی‌تر حتما باید مهارت و دانش تخصصی آن کار وجود داشته باشد در غیر اینصورت به دلیل حساسیت بالای این وسیله خرابی بیشتری را به وجود می‌آورد. به طور مثال اگر رفع ایراد یخچال توسط فرد با تجربه انجام نشود ممکن است به سوختن موتور، کمپرسور، فن یخچال و … منجر شود. در بعضی از این موارد شدت خرابی به حدی ایست که امکان تعمیر وجود ندارد و باید یخچال فریزر جدید خریداری شود. پس حتما سرویس و تعمیرات یخچال فریزر خود را به شرکت‌های معتبر بسپارید تا تعمیر توسط متخصص آن انجام شود.

در آچارباز کلیه مشکلات یخچال فریزر قابل حل است. بیشتر درخواست‌های ثبت شده یخچال و فریزر برای سرویس و نگهداری، نصب و راه اندازی اولیه در محل، رفع خطاهای ظاهرشده در پنل، صدمات فیزیکی، مشکلات موتور و کمپرسور، نشتی آب از زیر یخچال فریزر، تولید صداهای ناهنجار و گرم شدن هوای داخل یخچال و … است.

فرقی نمی‌کند که یخچال فریزر تک درب است یا دوقلو، ساید بای ساید است یا بالا پایین، خانگی است یا صنعتی. آچارباز تعمیرات کلیه یخچال‌ها با برندهای مختلف را با کمترین هزینه انجام می‌دهد. حتی اگر مدت گارانتی یخچال فریزر شما تمام شده و به نمایندگی دسترسی ندارید، نگران نباشید؛ تکنسین‌های آچارباز در تعمیر مدل‌های مختلف یخچال فریزر مهارت دارند. همچنین بدلیل تعداد زیاد سرویسکاران، در کمترین زمان ممکن متخصص به محل شما اعزام شده و مشکل دستگاه را برطرف می‌کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false