یاشار سلطانی «دروغگو» است| حمله سیاسی هماهنگ شده علیه خانواده «قالیباف» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
یاشار سلطانی «دروغگو» است| حمله سیاسی هماهنگ شده علیه خانواده «قالیباف»

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر با نزدیک شدن به ایام انتخابات هزینه های میلیاردی به طور هدایت شده برای تخریب رقبای سیاسی صرف می شود و افرادی که به هر نحوی دستی بر رسانه دارند از گزند دریافت پول های کثیف در امان نیستند.

در روزهای اخیر یاشار سلطانی که در سال 1395 به اتهام انتشار اخبار کذب (املاک نجومی) با شکایت شهردار وقت تهران بازداشت و سپس با قرار آزاد شد فعالیت های سیاسی خود را با هدف تخریب دوباره محمدباقر قالیباف آغاز کرده است. پیش از این تصور می شد یاشار سلطانی قهرمانی است که بی طرفانه (بعدا مشخص شد با هدایت اصلاح طلبان بوده) اقدام به افشاگری املاک نجومی کرده و باید از او حمایت شود اما اقدامات اخیر او نشان می دهد که قطعا و بدون شک غرض سیاسی پشت اقدامات او نهفته است. مگر می شود دقیقا یک ماه مانده به انتخابات موج رسانه ای علیه محمدباقر قالیباف از سوی یاشارسلطانی و سایر رسانه های همسو آغاز شود؟ یعنی سلطانی این اطلاعات و اسنادی که مدعی است دارد را قبلا ترجیح می داد اعلام نکند چون منافعی نداشته است؟ و حالا صبح از خواب بیدار شده و می خواهد قالیباف را تخریب کند؟ یعنی در این مدت دوست قالیباف بوده؟ حالا تشخیص داده قالیباف فاسد است؟

حتی اگر فرض بر این بگیریم که محمدباقر قالیباف فاسد و متخلف است چرا شورای نگهبان که رد صلاحیت غول ها و مافیاهایی مانند الیاس حضرتی و تابش و علی مطهری ها را اصرار دارد صلاحیت محمدباقر قالیباف را تائید کرد؟ یعنی یاشار سلطانی اسنادی دارد که در کشور فقط او دارد؟ اجازه دهیم این نحوه افشاگری را قانع نشده و از تیم محمدباقر قالیباف موضوع را پیگیری کنیم تا خدایی ناکرده یک طرفه به قاضی نرفته باشیم.

نقد بر عملکرد قالیباف همچنان است اما اگر فردی به هر نحوی بخواهد به اسم مبارزه با فساد با ابزار رسانه در وقت خاص آن هم انتخابات سواستفاده کند جای تامل دارد. به این می گویند سواستفاده از عنوان شغلی …

*وكيل الياس قاليباف: توطئه نجفي را ياشار سلطاني ادامه داد| حكم محكوميت سلطاني به جرم نشر اكاذيب چرا اجرا نمي شود؟

‌‎علی اصغر قهرمانی، وکیل الیاس قالیباف، در گفتگو با پایگاه خبری جامعه خبر در رابطه با ادعای یاشار سلطانی درباره تراکم فروشی در مدرسه شمس الشموس گفت: این فرد به یک موضوع تکراری پرداخته است. این موضوع صددرصد کذب محض است، قبلا هم این ادعا توسط نجفی، شهردار سابق تهران، طرح شده بود که در این رابطه موکل بنده آقای الیاس قالیباف در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، شکایتی مبنی بر صدور گزارش خلاف واقع و نشر اكاذيب علیه نجفی شهردار وقت تهران، مطرح که در شعبه یک دادسرای کارکنان دولت به موضوع رسیدگی و قرار جلب به دادرسی صادر شد (یعنی اینکه متهمین مجرم شناخته شده اند) و پرونده جهت صدور حکم محکومیت در حال ارسال به دادگاه است؛ رسیدگی به این پرونده به علت رسیدگی به پرونده قتل عمد توسط آقای محمدعلی نجفی طولانی شده است.

‎قهرمانی با تاکید بر اینکه، برخلاف ادعای مطرح شده، آقای الیاس قالیباف، مالک مدرسه شمس الشموس نیست بلکه یکی از اعضای هیات مدیره این موسسه آموزشی است، خاطرنشان کرد: مطرح شدن ادعاها درباره مالکیت این موسسه، همزمان با حضور دکتر قالیباف در رقابت های انتخابات مجلس، خود گویای اهداف سیاسی و اغراض جناحی پشت این ماجراست.

‎وی افزود: البته یاشار سلطانی مهم نیست بلکه افرادی در پشت این ادعا هستند که این ادعاهای کذب و اسناد سوخته را در اختیار وی قرار می دهند. از قوه قضائیه استدعا داریم برای جلوگیری از نشر اکاذیب و از بین رفتن قبح تهمت و افترا، با آمرین و عاملین این موضوع برخورد کند. این فرد قبلا هم به خاطر نشر اکاذیب دارای محکومیت است و پرسشی که مطرح می شود این است که با حمایت کدام جریان، جلوی
اجرای این حکم را گرفته اند؟

پیش از این دادستان وقت تهران در مورد پرونده املاک گفته بود: در چهارم شهریور یاشار سلطانی پس از چند نوبت اقدام تبلیغی، متن نامه را به همراه تعدادی از اسامی منتشر می‌نماید. طبق تحقیقات دادستانی، این شیوه عمل نشان می‌دهد که اقدام متهم در پس پرده‌ی مبارزه با فساد، در پی پیروزی یک جریان خاص سیاسی در شورای شهر تهران بوده است. به موجب این تحقیقات، موید نحوه‌ی اقدام متهم هماهنگی و همراهی با جریان خاص سیاسی است؛ زیرا در آن ایام موضوع انتخاب رییس شورای اسلامی شهر تهران در دستور کار بوده است.

جعفری دولت آبادی گفته بود: یاشار سلطانی در جریان تحقیقات پذیرفته است که شیوه‌های دیگری برای اطلاع‌رسانی وجود داشته که می‌توانسته بدون آن که مرتکب جرم یا هتک آبروی فردی شود، به آن‌ها تمسک جوید. به موجب تحقیقات دادستانی، حکیم‌پور عضو شورای شهر پذیرفته است که نامه را پیش از انتشار به افرادی از جمله آقای نجفی مشاور رئیس جمهور در ساختمانی واقع در خیابان شهید مطهری تهران تحویل داده است. به موجب این تحقیقات، یاشار سلطانی نیز پذیرفته است که نامه را قبل از انتشار در اختیار افرادی از جمله حناچی معاون وزیر مسکن و خبرنگار حوزه شورای شهر روزنامه شرق قرار داده است.

اظهارات علی اصغر قهرمانی نمی تواند دروغ باشد چون او وکیل دادگستری است و می داند اگر دروغ بگوید باید پاسخگوی قانون باشد. فرض بر اینکه وکیل الیاس قالیباف حقایق را گفته پس یاشار سلطانی عملا فردی دروغگو است که در دادگاه محکوم شده و باید بیشتر مراقب گفته هایش باشد تا طعم سیاسی نگیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false