گل‌محمدی: به درخشش تیم‌ملی در جام‌جهانی خوشبین هستم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یحیی گل‌محمدی درمورد قرعه کشی جام جهانی اظهار کرد: به نظرم ما در گروه سختی قرار داریم و کار سختی داریم اما این امتیازی محسوب می‌شود که انتظارات از تیم ملی و بازیکنان کاهش یابد و این موضوع می‌تواند آرامش تیم ملی را به دنبال داشته باشد.

بر اساس این خبر، سرمربی تیم راکتورسازی گفت: سطح پایین انتظارات باعث می‌شود بازیکنان ما با آرامش بیشتری بازی‌ کنند و اولویت اصلی اینست که بازی‌های خوبی مقابل این تیم ها انجام دهیم و صعود از این گروه غیرممکن نیست. قطعا کار سختی داریم اما الان در فوتبال فاصله تیم‌ها کم شده و در حال حاضر هم شرایط تیم ملی خیلی خوب است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند و می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

گل‌محمدی تاکید کرد: من خوش‌بین هستم که در این مسابقات نتایج خوبی کسب شود. بازی کردن مقابل تیم‌های پرتغال و اسپانیا فرصت خوبی برای ماست و باعث می‌شود بازیکنان ما بیشتر و بهتر دیده شوند. دیده شدن بازی‌های تیم ملی فرصت حضور در لیگ‌ اروپا را در اختیار بازیکنان ما قرار می‌دهد و ما بعد از جام جهانی می‌توانیم امیدوار باشیم که بازیکنان بیشتری در اروپا داشته باشیم و به این موضوع خوش‌بین هستم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول که سابقه گلزنى با پیراهن تیم ملی در جام جهانى را هم دارد گفت: امیدوارم حمایت لازم از تیم ملى انجام شود و مقابل تیم‌هاى قدرتمند جهان نمایشى داشته باشیم که به آن افتخار کنیم.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false