گزینه های استانداری تهران| مدیران پایتخت چه کسی را انتخاب کردند؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گزینه های استانداری تهران| مدیران پایتخت چه کسی را انتخاب کردند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر یکی از خبرنگاران استان تهران در اقدامی جالب نظر سنجی را برای انتخاب استانداری تهران میان مدیران انجام داده است. در نظر سنجی که با مدیران استان تهران انجام شد از گزینه های مطرح شده 82 درصد نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران را بعنوان گزینه ایده آل استانداری تهران اعلام کردند.

مدیرانی که ترکی را انتخاب کردند در مورد علت این انتخاب گفتند: صداقت، شناخت کامل از وضعیت استان تهران، سلامت، تعامل با همه دستگاه ها، فراجناحی بودن و غیر سیاسی عمل کردن و همچنین توجه ویژه به حقوق مردم و استان تهران از مشخصه های ترکی است.

این نظر سنجی در حالی است که در مجمع نمایندگان تهران محمدرضا عارف و برخی از چهره ها روی گزینه های سیاسی مانند مناف هاشمی، ربیعی و … تمرکز کردند. منتقدان می گویند اگر اصلاح طلبان مجلس همانن شورای شهر انتخاب نادرستی برای گزینه استانداری داشته باشند قطعا شکست این جریان قطعی است.

هرچند انتخاب استاندار بر عهده هیات دولت است اما نمایندگان تهران و برخی جریانات سیاسی اصلاح طلب برای سهم خواهی از دولت بدون در نظر گرفتن منافع مردم دست دارند. اما این نظر سنجی عمومی از مدیران تهران از میان ۵ گزینه قابل تامل است.

لازم به ذکر است که نعمت الله ترکی پیش از این معاون استاندار در دولت نهم و دهم و یازدهم و رئیس سازمان مدیریت تهران در دولت دوازدهم بوده است که محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور با شناخت کافی او را در این پست نگاه داشته است. پیش از این نیز ترکی بعنوان بازرس در بنیاد شهید کشور مشغول به خدمت بوده است.

نکته جالب اینکه اکثر فرمانداران استان تهران از انتخاب ترکی بعنوان استاندار واهمه دارند و صلاح نمی دانند او استاندار شود چون احتمال تغییرات زیادی در سطح استان وجود دارد. گروهی از نمایندگان تهران هم گفتند ما دخالتی نداریم و ریشمان دست عارف است. گروهی دیگر گفته اند نعمت الله ترکی بهترین گزینه است اما باید استاندار ما سیاسی و دستش در کاسه اصلاحات باشد چون با او کار داریم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false