گزارش ویژه اجرای پروژه «فلر» و ارزیابی مدیریت «علی عسکری» و «امین نژاد» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گزارش ویژه اجرای پروژه «فلر» و ارزیابی مدیریت «علی عسکری» و «امین نژاد»

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، خبرنگار ضدفساد ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که در حال تهیه گزارشی از وضعیت اجرای پروژه «فلر» در شرکت پالایش بید بلند خلیج فارس است و از تمامی پیمانکاران برنده و بازنده این پروژه می خواهد تا او را در تکمیل این گزارش همراهی کنند.

سید هادی کسایی زاده گفته است: شمارش معکوس برای پایان مدت قرارداد تعیین شده این پروژهآغاز شده اما فقط 20 درصد طرح اجرا شده است که این اقدام ناشی از سوء مدیریت، انتخاب نا مناسب پیمانکاران، عدم نظارت و برنامه ریزی راهبردی هلدینگ خلیج فارس و شرکت پالایش بید بلند خلیج فارس و مدیریت ناکارآمد «پیدمکو» است.

خبرنگار ضدفساد ایران اظهار کرد: 1109 میلیون دلار اعتبار (نقد و قابل پرداخت) این پروژه ملی بوده که بخشی از آن پرداخت شده اما به دلیل اهمال کاری ها شاهد افزایش هزینه های اجرای طرح در سالهای آینده خواهیم بود لذا این گزارش می تواند دستگاه های نظارتی، امنیتی، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را در مورد نظارت بیشتر آن هوشیار تر کند. چراکه برآوردهای شرکت «تهران رایمند» حقایق و شفافیت های زیادی در دسترس مسئولان مرتبط و دستگاه های نظارتی قرارخواهد داد.

شایسته و حرفه ای نیست که وقتی مدیری در اجرای یک پروژه بزرگ و ملی به ارزش ریالی 31 هزار میلیارد تومان بعد از 3.5 سال فقط 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته حالا کلنگ ساخت یک پتروشیمی در بهبهان را احتمالا با هزینه تقریبی 2 هزار میلیارد تومان به زمین بزند. مشخص است که یک جای کار ایراد دارد و باید این موضوع شفاف سازی شود که چه افرادی با چه طرز فکری در نظام نفتی و پتروشیمی ما کار و مدیریت می کنند.

به مردم و مسئولان قول می دهم که تا 10 روز دیگر گزارش اولیه منتشر خواهد شد.

با من تماس بگیرید(فقط پیامک)

۰۹۱۲۶۵۰۱۵۶۴

true
true
true
true
  1. نازنین میری

    این اطلاعات رو از توی گونی درآوردین؟!
    چرا آدرس های غلط میدین!؟
    آیا منفعتی از این اخبار اشتباه و خلاف واقعیت دارید؟
    این ها کاملا افترا هست. امیدوارم قانونی مهندس امین نژاد پیگیرتون بشن.

    • هادی کسایی زاده

      این گزارش به سازمان بازرسی ارسال شده و آنها در حال پیگیری هستند/ نگران نباشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false