گزارش خبرنگار ضدفساد ازگردگیری خوشنامان امام زمان(عج) - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گزارش خبرنگار ضدفساد ازگردگیری خوشنامان امام زمان(عج)

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| اهل هیاهو و جنجال رسانه ای نیستند. با این حال تمام فعالان رسانه و خبرنگاران شهرستان ری را می شناسند والبته برخی از اهالی رسانه با هدف آموزش یا تذکر در پیشگیری از وقوع جرم یک باری پایشان به اطلاعات جنوب استان تهران باز شده است.

برخوردها محترمانه است اما اگر بخواهید آنها را دور بزنید با چهره بازجو و ابزارهای قانونی با تو صحبت می کنند. بیشتر به دنبال آرامش روانی جامعه هستند و حتی اگر مسئول و مدیری تخلف کرد ابتدا به او هشدار و تذکر می دهند و به جای مچگیری تلاش می کنند دستشان را بگیرند و اگر آن مسئول و مدیر به فساد عادت کرده باشد وارد عمل می شوند.

در روزهایی که اخبار داغ فساد تیتر یک هفته نامه سراسری مهرتابان می شد سربازان گمنام امام زمان(عج) شهرستان ری سکوت کرده بودند. علت این سکوت برای شهروندان و خبرنگاران و حتی مسئولان قابل تامل بود. اما ثابت کردند این سکوت نشان دهنده کم کاری یا بی اهمیت بودن به اوضاع و احوال شهرهای شهرستان نبوده است.

با تجمیع اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی سایت های خبری می توان عملکرد اطلاعات جنوب تهران را در یک سال و اندی اخیر اینطور بیان کرد. ابتدا شناسایی، تعقیب و جمع آوری اطلاعات از بروز یک فساد بزرگ که نتیجه آن دستگیری بخشدار وقت مرکزی ری و 50 دهیار و کارمند در این حوزه بود.

هرچند رسانه ها و خبرنگاران در دوره فرمانداری حسین توکلی در شهرستان ری هیچ پوشش و اطلاع رسانی نکردند تا چهره فرماندار اصلاح طلب مخدوش نشود. با این حال سربازان گمنام امام زمان(عج) این بار به سراغ شهرداری کهریزک رفتند و با دستگیری شهردار اسبق و 30 نفر از کارکنان این شهرداری ضربه بزرگی به مافیای رشوه زدند و شهرداری پاکسازی شد.

پروژه بعدی اطلاعات جنوب تهران رفتن به دل شهرداری حسن آباد فشافویه بود که تمام این عملیات ها حساب شده و با یک تور اطلاعاتی گسترده شکل گرفت. دستگیری شهردار اسبق حسن آباد فشافویه و تعدادی از عوامل بخشداری قیامدشت هم در سکوت مطلق خبری رخ داد و رسانه‌های مجیزگوی آقای فرماندار آنطور که باید بازتاب ندادند.

دستگیری مدیر شرکت دامگستر، دستگیری معاون وقت فرماندار شهرستان ری و دستگیری بخشدار اسبق خاوران هم در سکوت خبری رخ داد. سربازان خوشنام امام زمان(عج) با استفاده از تورهای اطلاعاتی و بررسی اسناد و مدارک و گزارش های مردمی توانستند در سالهای اخیر متخلفین اداره ورزش و جوانان، محتکران و قاچاقچیان دارو و حتی متخفان و مفسدان برخی مدارس و حتی اداره آموزش و پرورش را شناسایی و بازداشت کنند.

تیم اطلاعاتی جنوب تهران در حوزه موادمخدر هم وارد شد و شبکه های زیادی را شناسایی و قلع و قمع کرد. همچنین تعدادی از اعضای شوراهای شهر و روستا با تدبیر و اقدام به موقع اطلاعات جنوب تهران در شهرستان ری شناسایی شدند که برخی از این افراد هم اکنون در زندان به سر می برند.

ورود اطلاعات جنوب تهران به پرونده های زمین خواری و به ویژه عناصر نفاق در شهرستان ری هم محسوس بوده و افراد زیادی در این خصوص دستگیر و زندانی شدند که تمامی این پرونده ها همه در مرحله صدور رای در دادگاه هستند و به زودی عاقبت تک تک فاسدان با دستور قاضی و اداره اطلاعات جنوب تهران برای عبرت فاسدان رسانه ای خواهد شد.

اما آنچه که درمورد سربازان گمنام امام زمان(عج) کمی قابل تامل است آنکه هیچ وقت نام و تصویری از آنها نخواهیم دید و بسیاری از آنها حتی نام واقعی شان رویسنگ مزارشان هم درج نمی شود. نمونه آن را می توان شهید غلامحسین افشردی بنیانگذار اطلاعات سپاه اشاره کرد که همه او را به نام شهید حسن باقری می نامند و حتی برادرش هم که امروز از سران نظامش کشور محسوب می شود به نام سردار باقری شهرت دارد.

آنها همیشه گمنامند و ردپایشان در اکثر پرونده های بزرگ مشاهده می شود اما در نهایت نام قاضی و قوه قضائیه بعنوان فرد و نهادی که آنها را محاکمه و زندانی کرده تیتر رسانه ها می شود. امیدوارم ساز و کاری برای رسانه ای شدن اقدامات ادارات اطلاعات و واجا تعریف شود تا زحمات آنها دیده شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false