کوثری: عربستان از هیتلر هم بدتر شده است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اسماعیل کوثری در واکنش به گزافه‌گویی‌های اخیر ولیعهد عربستان اظهار کرد: عربستان روی هیتلر را هم سفید کرده و چنانچه بن سلمان ترامپ و مسئولین رژیم صهیونیستی داعش را درست کردند که صد مرتبه از هیتلر بدتر بود.

بر اساس این خبر، جانشین قرارگاه ثارالله گفت: هیتلر وقتی فردی را به اسارت می‌گرفت مانند داعش نمی‌کشت اما داعش ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه نظامی اسپایکر را که به اسارت گرفته بود یکجا سربرید و جگر آنها را از سینه‌شان خارج کرد و به دندان کشید اما هیتلر هرگز این کارها را نمی‌کرد.  بن‌سلمان با روحیه تکبر، غرور و جنایتکاری در این فرد از همه جا قربانی می‌گیرد.

کوثری با تاکید بر اینکه تکبر و غرور بن‌سلمان باعث شده که در حال حاضر ایران را متهم به کشورگشایی کند و ما از سرزمین خودمان دفاع می‌کنیم و در دفاع کردن هم به هیچ‌ فردی اجازه نمی‌دهیم که کوچکترین تصمیمی برای ما بگیرد و حتی یک وجب هم به خاک هیچ کشوری چشم‌ نداشته باشد و در آینده نزدیک سرش آنچنان محکم به سنگ می خورد و آنگاه متوجه می‌شود که سخنانش پایه و اساسی نداشته و فقط از روی خباثت بوده است.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: ما در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادیم که هیچ‌گاه آغازکننده هیچ جنگی نبوده و نمی شویم و دفاع کردن را برای خود واجب می‌دانیم.

باشگاه خبرنگاران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false