کمیته امداد با بردن آبروی مردم پول جمع می کند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کمیته امداد با بردن آبروی مردم پول جمع می کند!

پایگاه خبری جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| بر اساس کدام دین و مذهب و ایین و قانون کمیته امداد که نام امام خمینی(ره) را یدک می کشد با حراج اسامی و تصاویر ایتام برای آنها پول جمع می کند؟ مگر بازار برده فروشی است؟ هرکی خوشکل تر باشد یا چهره مظلوم تری داشته باشد خیر دلش بسوزد و او را حمایت کند…

این اقدام کمیته امداد زشت ترین و غیر اسلامی ترین و غیر انسانی ترین رفتار در کشور ایران است. آقای پرویز فتاح و مدیران این نهاد مثلا حمایتی باید از این کارها خجالت بکشند.

کجای دنیا اینطور اقدام می کنند؟ مگر خداوند متعال نفرموده که آبروی مومن از کعبه ارزشمند است است پس چرا این مسلمان نماها اینطور عمل می کنند؟ کمیته امداد امام خمینی(ره) قطعا نتوانسته مدیریت درستی در پوشش نیازمندان و مددجویانش داشته باشد و تصور می کند دادن وام و مستمری و سبد ارزاق کافی است و توجهی به وضعیت معیشت و بالا بردن فرهنگ  کاهش آسیب های اجتماعی در این خانواده ها به ویژه خانواده زندانیان ندارد.

واقعا مدیران کمیته امداد خودشان راضی هستند تصویر فرزندانشان در کوچه و خیابان حراج شود تا حامی پیدا کنند؟

آقای فتاح و سایر مدیران درد نکشیده کمیته امداد جسارت و جرات ندارند وضعیت مالی درآمد و هزینه های این نهاد را شفاف و برخط به مردم گزارش دهند. مگر این نهاد مردمی نیست پس چرا درآمد و هزینه های آن برخط نیست؟ چرا قراردادهای خدماتی و … طبق مناقصات شفاف اعلام نمی شود؟ حتی یک شهرکوچک هم که کمیته امداد دارد باید سایت رسمی آن لاین و برخط از وضعیت خودش داشته باشد.

اینها اثبایت می کند که این آقایان فقط دنبال …. بماند …

متاسفانه خبرنگار وقتی از کمیته امداد نقد می کند دستگیر و زندانی می شود …

true
true
true
true
  1. Alik m

    آقای خبرنگار ،؟@قطعا شما انسان منتقد دلسوزی که نیستی ،دنبال خالی کردن ؟؟؟؟؟ هستی .
    به چه دلیل :
    ۱_مگر کمیته امداد مسول امور فرهنگی کشور وآسیب های اجتماعی است ،مگر کمیته امداد مسبب طلاق واعتیاد است ،
    ۲_کمیته امداد یک نهاد درمانگر هست ،بعد از اینکه فرد سرپرستش را به دلیلی مانند فوت ،طلاق ،از دست داد ونیازمند تشخیص داده شد مورد حمایت امداد قرار می گیرد …
    ۳_ایران خودرو وسایپا خودرو بی کیفیت می سازند وسالی بیش از ۲۰ هزار نفر کشته می شوند ،اکثرا مرد وسرپرست خانوار هستن ،کمیته امداد باید جلو آسیب را بگیرد ،
    ۴_با فراگیر شدن بیماری ها وسرطان عده زیادی سرپرست خانوار فوت می کنند ،کمیته امداد باید بحث تغذیه وهوای سالم را مدیریت کند .
    ۵_مگر زندانی شدن افراد به هر دلیل مهریه ،اعتیاد ،قاچاق ،قتل ،درگیری ،سرقت ،که سرپرست زندانی می شود مسئولیتش بعهده امداد است ،کمیته امداد بد کاری می کند از خانواده این افراد حمایت می کند .
    ۶_عکس بچه ها با رضایت خانواده هست وخود خانواده مایل به گرفتن حامی جخت فرزندش هست وکسی این بچه ها را نمی شناسد ،
    وده ها مورد خدمت ماندگار امداد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false