کلاهبرداری «ابی» و «داریوش»! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کلاهبرداری «ابی» و «داریوش»!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یکی از شهروندان تهرانی طی تماسی اعلام کرد که انگار دو خواننده ایرانی لس آنجلسی کلاه بزرگی سرشان گذاشته اند. این افراد ۱۲ نفر بودند که برای حضور در کنسرت ابی و داریوش قبل از شیوع کرونا در باکو مبلغ ۱۸ میلیون تومان واریز می کنند اما شرکتی که پول ها به حسابشان واریز شده پس از مدتی می گویند به دلیل کرونا کنسرت لغو شده است.

این افراد به همراه صدها نفر دیگر پیام ارسال می کنند که پولی که واریز شده است را بازگردانند. اما شرکت واسط هر بار به بهانه هایی از پاسخ گویی طفره می رود. حتی کار به صفحه همسر ابی (مهشید حامدی برومند) هم کشیده می شود و او به جای پاسخگویی همه آنها را بلاک می‌کند.

البته این دعوت سراسری برای حضور در کنسرت فقط برای ابی و داریوش نبوده بلکه پای خوانندگان دیگری همچون گوگوش و شادمهرعقیلی هم در میان است. نکته قابل تامل اینکه هر کدام از این افراد به حساب فردخاصی هزینه را واریز کردند تا ردی باقی نماند. با این حال گفته اند لطفا موضوع را رسانه ای نکنید و ما قول می دهیم پول را برگردانیم! خب با چه دلاری؟ دلار ۱۷ هزار یا ۲۵ هزارتومانی؟ با این حال شهروندانی که این پول و هزینه را پرداخت کرده اما با لغو کنسرت روبرو شده اند بدون پاسخ دستشان از همه جا کوتاه است.

سایت مورد نظر گفته است که پول دست ما نیست و به حساب خواننده ها واریز شده است. خواننده های لس آنجلسی هم در پیگیری هایی که انجام شد گفتند: مردم به عشق دیدن ما بلیط خریداری کردند. حالا که لغو شده ما به عشق آنها باز می خوانیم و می توانند کارهای جدیدمان را دانلود کنند! می خواستند خریداری نکنند. وقتی پولی پرداخت شد دیگر پرداخت شده است. ما هم هزینه داریم …بیکار نیستیم که … اظهارات توهین آمیز خوانندگان لس آنجلسی موجب شد اکثر خریداران بلیط کنسرت باکو و برخی شهرهای دیگر تنفر زیادی از آنها داشته باشند. برخی از آنها گفتند: تصور نمی‌کردیم این رفتار زشت و کلاهبرداری از آن سربزند. اشتباه کردیم و تصور ما این بود که صدای زیبای آنها در موسیقی نزدیک به شخصیت آنهاست اما از اخلاق به دور بودند.

می توانید لینک این شماره هفته نامه را اینجا کلیک کنید

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false