کسایی زاده: اقدام مدیر روابط عمومی شهرداری تهران خاص بود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کسایی زاده: اقدام مدیر روابط عمومی شهرداری تهران خاص بود

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار گفت: به دلیل شکایت مدیر بهشت زهرای تهران در یک پرونده قضایی از من بازپرس شعبه نهم جناب آقای حمزه ای خواست یک کفیل معرفی کنم. جالب اینکه به دلیل پرونده های خبری که داشتم و ارتباطات مدیران شهرداری تهران و شورای شهر با افراد مختلف مانع شد تا فردی بعنوان کفیل برای این پرونده حاضر شود حتی پدرم هم حاضر به این کار نشد.

برای همین در کانال آموزش خبرنگاری و برخی از گروه ها این موضوع را گفتم که ۴ نفر در خصوصی اعلام کردند که برای کفالت حاضرند. مشاور وزیردادگستری، رئیس سابق تعزیرات استان تهران، مسعود عابدی از مدیران روابط عمومی شهرداری تهران، چند نفر از همکاران خوب و عزیزم و فردی که نمی شناختم و غریبه بود جمعی از این دوستان بودند.

عملا از درخواست ۲ مقام و مدیر دولتی تشکر کرده و نخواستم به دلایلی که شاید برای آنها مشکل ایجاد شود کفیل من شوند و از آقای مسعود عابدی هم تشکر کردم  و همچنین از همکارانم اما خواستم آن فرد غریبه که نمی شناختم برای کفیل در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شود.

کسایی زاده اظهار کرد: وقتی در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدم فرد مورد نظر حاضر شد و حکم و قرارداد و فیش حقوقی همراه داشت. جالب اینکه مسعود عابدی هم همراه او آمده بود که آنجا متوجه شدم آن فرد آقای سوری مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران است که به با تازگی منصوب شده و بدون در نظر گرفتن جایگاهش به صورت خصوصی آمده بود.

هرچند تا ظهر پشت درب اتاق بازپرس بودیم و با میانجیگری علی اعطا عضو شورای شهر تهران و تعهدی که بالاجبار نوشتم بهشت زهرا رضایت داد اما جناب سوری با این اقدامشان که اصلا جنبه تبلیغاتی و رسانه ای نداشت برای من قابل احترام بود.

بعنوان یک روزنامه نگار لازم دانستم از این فرد رسما تشکر کنم که نهایت اخلاق حرفه ای را انجام دادند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false