چین و چروک های پیشانی نشانه ریسک بالا بیماری قلبی-عروقی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، براساس جدیدترین گزارش منتشر شده در مدیکال اکسپرس، محققان فرانسوی که کشف کردند که افرادی که بر روی پیشانی آنها چین و چروک های عمیقی وجود دارد با خطر بالای ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و در نهایت مرگ مواجه هستند و هر چه این چین و چروک ها عمیق تر باشد خطر مرگ آنها بدین علت جدی تر است. این افراد ۱۰ برابر بیشتر با مرگ ناشی از بیماری های قلبی روبرو هستند.

با توجه به سهولت بررسی چین و چروک های روی پیشانی می توان از این روش برای مطالعه و تحقیق آسان و کم هزینه در زمینه بیماری های قلبی و عروقی استفاده کرد.

به گفته پژوهشگران چین و چروک عمیق پیشانی نشانه ای از کلسترول و فشار خون بالا تلقی می شود و افرادی که چنین وضعیتی دارند باید با سرعت برای حل مشکل خود اقدام کنند.

تغییر سبک زندگی و افزایش تحرک و خوردن غذاهای سالم تر اولین گام هایی است که هر فرد باید برای جلوگیری از افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی بردارد. همچنین این افراد باید به طور مرتب فشار خون خود را کنترل کنند.

همچنین این مطالعات نشان می دهد مصرف آسپرین یا روغن ماهی به افرادی که در معرض ریسک بالا ابتلا به مشکلات قلبی-عروقی هستند در پیشگیری از حملات قلبی یا سکته کمک نمی کند.

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false