چگونه می توانیم آنلاین به‌دنبال ملک مناسب برای خرید یا سرمایه گذاری باشیم ؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
چگونه می توانیم آنلاین به‌دنبال ملک مناسب برای خرید یا سرمایه گذاری باشیم ؟

 

در زمینه‌ی درج آگهی املاک، ۲ دسته وب سایت تخصصی و عمومی وجود دارد. به وب سایت هایی که به صورت تخصصی فقط آگهی های ملک را تبلیغ می‌کنند، وب سایت های تخصصی، و به وب سایت هایی که به صورت عمومی هر نوع کالا و یا خدماتی را تبلیغ می کنند، وب سایت های عمومی گفته می‌شود.

خرید آپارتمان در تهران و یا سایر شهرهای ایران یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فردی است که اگر اشتباهی در آن صورت بگیرد می‌تواند فرد را دچار ضرر و زیان مالی کند. از این جهت بررسی تمامی جوانب در زمان خرید خانه بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما هم در حال جستجوی خانه‌ی رویاهایتان هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چطور به صورت آنلاین و در چه وب سایت های تبلیغاتی ملک مورد نظرتان را جستجو کنید.

چگونه می‌توان یک وب سایت مطمئن را شناسایی کرد؟

تفاوتی ندارد که برای خرید کالا به یک وب سایت اینترنتی مراجعه می‌کنید یا برای دریافت خدمات. در هر دو صورت اعتبار یک وب سایت از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد زیر ساخت‌های امنیتی و اعطای نماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی است. این نماد را در تمامی وب سایت های تایید شده توسط این مرکز می توانید مشاهده کنید.

گزینه‌ی دیگری که در شناسایی یک وب سایت مطمئن و قابل اعتماد به شما کمک می‌کند، فعال بودن آن وب سایت است. به عنوان مثال: وقتی در گوگل عبارت خرید آپارتمان در مرزداران یا خرید ویلا در مازندران را جستجو می‌کنید لینک های زیادی به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب یک لینک و وارد شدن به آن وب سایت، سرعت بالا آمدن، تعداد آگهی های موجود، تاریخ منتشر شدن آگهی، تصاویر با کیفیت برای هر آگهی و مشخصات کامل آگهی دهنده می‌تواند نشان دهنده‌ی فعال بودن آن وب سایت باشد.

بعد از جستجوی عبارت، اجاره آپارتمان در گوگل وب سایت‌‌shabesh.com به شما نمایش داده می‌شود. با وارد شدن به وب سایت شابش در ابتدا تعداد آگهی های موجود در این صفحه نظر شما را جلب می‌کند.تمامی آگهی‌ها به صورت منظم و با سرعت بالا به شما نمایش داده‌ می‌شود، کادر هر آگهی به طور جداگانه مشخص شده و اطلاعات اولیه مربوط به آن مانند: قیمت، منطقه، متراژ و سال ساخت قابل رویت است.

 وب سایت های درج آگهی املاک چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؟

یک وب سایت درج آگهی املاک معتبر، وب سایتی است که علاوه بر درج آگهی املاک، خدمات دیگری هم به کاربران ارائه دهد. در واقع کاربران را از لحظه‌ی اقدام به جستجوی ملک تا انتهای مسیر یاری کند.

یکی از وب سایت هایی که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی املاک شابش است. شما با استفاده از وب سایت شابش می‌توانید علاوه بر مشاهده آگهی های خرید و یا اجاره آپارتمان ، با مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در سطح شهر آشنا شوید و به اطلاعات تماس و رزومه‌ی کاری آن‌ها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این موارد، یکی از مهم‌ترین قابلیت های‌ این وب سایت، صفحه قیمت خانه است. در این صفحه می توانید از جدیدترین قیمت های خرید و یا اجاره آپارتمان در مناطق و محله های تهران مطلع شوید.

آیا آگهی های موجود در وب سایت های تبلیغاتی واقعی و قابل اعتماد است؟

در زمینه‌ی درج آگهی املاک، ما دو دسته وب سایت تبلیغاتی موجود داریم. وب سایت های درج آگهی عمومی و وب سایت های درج آگهی تخصصی. در وب سایت های عمومی همه‌ی افراد از سرتاسر نقاط ایران می‌توانند بدون محدودیت آگهی های خود را جهت دیده شدن و تبلیغات درج کنند. و معمولا در این وب سایت ها علاوه بر ملک آگهی های دیگری مانند: خرید وسایل الکترونیکی، خودرو، کتاب و … هم درج می‌شود.

اما در وب سایت های تخصصی کاربران فقط این امکان را دارند تا به صورت تخصصی تبلیغات خود را در یک زمینه‌ی مشخص شده درج کنند. در نتیجه طبیعی است که کیفیت در وب سایت های تخصصی بیشتر است و آگهی های موجود در آن از امنیت بیشتری به نسبت سایر سایت ها برخوردارند. در وب سایت های تخصصی ۹۰ درصد آگهی ها توسط مشاورین املاک ثبت می‌شود و کیفیت آگهی ها به مراتب بسیار بیشتر است.

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false