چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما ضروری اند؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
چرا هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار شما ضروری اند؟

در دنیای پر رقابت امروزی، کسب و کارهای مختلف برای بیشتر دیده شدن از انواع روش‌های تبلیغاتی کمک می‌گیرند تا بتوانند بین رقبای خود درخشیده و به نامی پرآوازه تبدیل شوند. روش‌های تبلیغاتی شامل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات در فضای مجازی و … هستند که هر برند با توجه به هدف تبلیغات خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. هدایای تبلیغاتی از جمله روش‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و به بهترین شکل ممکن پیام یک برند را به مخاطب منتقل خواهد کرد. از هدایای تبلیغاتی می‌توان برای جذب مشتریان جدید، نگهداری مشتریان قدیمی، قدردانی از مدیران و کارمندان مجموعه، برند سازی و .. استفاده کرد. هدیه های تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی، نیاز به بودجه کمتری داشته و در عین حال بازدهی بسیار بالایی دارند، این موضوع سبب شده که بتوان آن‌ها را بهتری نوع تبلیغات دانست.

*معرفی بیشتر برند با هدایای تبلیغاتی

با کمک هدایای تبلیغاتی می‌توانید برند خود را به بهترین شکل ممکن به سایر افراد معرفی کنید. این افراد ممکن است مشتریان جدید باشند یا مدیران سایر سازمان‌ها، در هر شرایطی هدیه دادن یک وسیله خاص می‌تواند نظر افراد را به سمت برند شما جلب کند. اگر این هدیه تبلیغاتی را در سطح سازمانی یا به سایر شرکت‌ها ارائه دهید، شاید مقدمات همکاری آینده شما چیده شده و به نوعی شرکت شما را به تمامی مدیران معرفی خواهد کرد. بر روی هدیه تبلیغاتی، نام برند و لوگوی شما درج می‌شود و افراد پس از چند بار دیدن لوگو بر روی هدیه، شرکت شما را کاملا می‌شناسند. چنانچه پس از آن بر روی محصولات یا خدمات خاصی همانند فلش تبلیغاتی، لوگوی شما را ببینند سریعا شرکت شما را شناخته و به واسطه اعتبار قبلی، از خدمات شرکت استفاده می‌کنند.

*تاثیر طولانی مدت هدایای تبلیغاتی

اگر تصمیم بگیرید کسب و کار خود را از طریق تبلیغات فضای مجازی معرفی کنید، استوری تنها ۲۴ ساعت قابل مشاهده است و پس از آن عملا تبلیغ شما حذف می‌گردد. در بیلبوردهای تبلیغاتی هم همین مشکل وجود دارد؛ بازه زمانی خاصی برای نمایش برند شما وجود دارد و پس از آن نام شرکت به طول کامل حذف می‌شود. در هدایای تبلیغاتی این معرفی برند طولانی مدت بوده و محدود به روز خاصی نیست، در نتیجه ممکن است با ارائه یک هدیه تبلیغاتی مانند خودکار حتی تا یک یا دو سال بعد هم مشتریان جدیدی جذب کنید. تاثیر طولانی مدت هدایای تبلیغاتی یک از بزرگ‌ترین دلایلی است که نشان می‌دهد استفاده از آن برای تمامی کسب و کارها ضروری است.

 

*هدایای تبلیغاتی روشی ارزان و پر بازده

هزینه‌ای که صرف خرید هدایای تبلیغاتی می‌شود کمتر از هزینه سایر روش‌هاست و با توجه به هزینه کم، بازده فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. هزینه کم هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌های نوپا و تازه تاسیس یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود زیرا در ابتدای راه توان پرداخت هزینه‌های زیاد برای تبلیغات تلویزیونی را ندارند در نتیجه با کمک هدایای تبلیغاتی قادر خواهند بود برند خود را به افراد جدید معرفی کنند. با کمی خلاقیت در ارائه هدایای تبلیغاتی، فروش محصولات هم رشد زیادی خواهند داشت؛ به طور مثال اگر ارائه دهنده کرم‌های محافظت از پوست هستید می‌توانید محصول جدید خود را در ابعاد کوچک‌تر به عنوان هدیه در اختیار مشتریان قرار دهید. هر فرد با تست این هدیه متوجه کیفیت بالای محصولات شما خواهد شد و برای خرید محصول اصلی به فروشگاه شما مراجعه می‌کند.

*ایجاد حس خوب در جامعه هدف

همه ما حس خوبی از هدیه گرفتن پیدا می‌کنیم حتی اگر یک هدیه کوچک باشد. تقدیم کردن هدایای تبلیغاتی سبب ایجاد حس خوب در افراد می‌شود و به نوعی حس وفاداری به خدمات شما پیدا می‌کنند. پس از آن هر بار که محصولات جدیدی را معرفی کنید، مشتریان وفادار آن را امتحان کرده و هر روز به شمار مشتریان شما افزوده می‌گردد.

true
true
true
true
  1. سهیل مهدوی

    من سایت هدایای تبلیغاتی کاواترسیم به دوستان پیشنهاد میکنم،میتونید قیمت هاشون با جای های دیگه مقایسه کنید و بعد ثبت سفارش انجام بدید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false