چرا مدیرتعزیرات هرمزگان دستور وزیر را اطاعت نمی کند؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
چرا مدیرتعزیرات هرمزگان دستور وزیر را اطاعت نمی کند؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار در نامه محرمانه ای به علیرضا آوایی وزیردادگستری و انصاری رئیس تعزیرات کشور بر اساس اظهارات همسر یک زندانی در مورد فساد یک قاضی در تعزیرات هرمزگان و زندانی شدن یک فرد به جای محاکمه مافیای لباس قاچاق این استان ارسال کرد که در این نامه نام این قاضی قید شده است.

کسایی زاده از وزیردادگستری خواسته تا این پرونده را از تعزیرات هرمزگان به تعزیرات کشور ارسال کرده و بازبینی کنند. با اینکه 2 ماه از این نامه می گذرد و وزیر و رئیس تعزیرات هم اقدام کردند اما انگار فردی به نام مدنی که ریاست تعزیرات هرمزگان را برعهده دارد زیاد تمایلی به همکاری و ارسال این پرونده به تهران ندارد.

کسایی زاده گفته است با مدنی از طریق فضای مجازی گفتگو کرده و حتی مشاجره ای هم داشته اند که رئیس تعزیرات هرمزگان گفته به من ارتباطی ندارد و دیگر با من تماس نگیرید و از تهران پیگیری کنید.

بر اساس این گزارش اگر مبارزه با فساد بخواهد با لجبازی یا گردن کلفتی متوقف شود باید فاتحه دادگستری و تعزیرات را خواند. اینکه آوایی و انصاری زورشان به یک مدیر استانی نمی رسد هم جای تامل دارد.

این روزنامه نگار رونوشت این نامه را به دفتر رئیس جمهور هم ارسال کرده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false