پیشگیری از کرونا| ضدعفونی با تجهیزات ویژه در میادین میوه و تره بار تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پیشگیری از کرونا| ضدعفونی با تجهیزات ویژه در میادین میوه و تره بار تهران

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: سید سعید راد با اعلام اینکه استمرار بیماری، مجهز شدن بیش از پیش به امکاناتی که به منظور پیشگیری از انتشار بیماری به کار می‌رود را ضروری ساخته است، گفت: همان‌قدر که خودمان را در مقابل تامین محصولات مورد نیاز مردم مسئول می‌دانیم، در تامین شرایط و بستر مناسب برای حفظ سلامت شهروندان نیز خود را متعهد می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از دستگاه‌های مه‌پاش در میادین اصلی میوه و تره بار به همراه اضافه شدن ادوات ضد عفونی کننده و افشانه‌هایی که به این منظور به کار می‌رود را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های موجود، تمام تلاش خود را به عمل آورده‌ایم تا تمام کارگران میادین میوه و تره بار به ماسک و دستکش مجهز باشند.

راد با بیان اینکه دمای بدن کارگران به صورت روزانه در میادین میوه و تره بار مورد سنجش قرار می‌گیرد و در صورت وجود تب، نسبت به اعزام آنها به مراکز درمانی اقدام می‌کنیم، تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی کارگران، متضمن تامین بهداشت شهروندانی است که برای انجام خریدهای خود به میادین میوه و تره بار مراجعه می‌کنند. از این رو، موضوع سلامت کارگران را به صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ایم.

گفتنی است، روز گذشته عملیات ضد عفونی کردن میدان مرکزی میوه و تره بار با استفاده از دستگاه بزرگ مه‌پاش آتش نشانی انجام شد و تمامی اماکن و معابر این مجموعه 270 هکتاری توسط سازمان آتش نشانی، ضد عفونی شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false