«پیدو» و «زیست اَپ» یار محیط زیستی تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«پیدو» و «زیست اَپ» یار محیط زیستی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر در نمایشگاه و همایش تهران هوشمند غرفه های جانبی شهروندان تهرانی را به مشارکت اجتماعی از طریق فضای مجازی و نت دعوت می کردند. پرمخاطب ترین غرفه ها شهرداری منطقه 2 تهران بود که نرم افزار و استارت آپ «زیست اَپ» و «پیدو» را برای مخاطبان ارائه می کرد.

استارت آپ زیست اپ را یارمحیط زیست می نامند که با نصب این نرم افزار روی گوشی تلفن همراه می توانید زباله های خود را آن لاین برای جمع آوری به بخش خدمات شهری شهرداری منطقه اعلام کنید. از ویژگی های این نرم افزار تفکیک زباله از ابتدا و فرهنگ سازی برای زیباسازی شهر، کاهش چشمگیر هزینه و صرفه جویی منابع، اشتغال و درآمد برای شهروندان، دریافت رایگان کیسه زباله، اهدای جوایز به قید قرعه و غیره … است.

در این نرم افزار شهروندان می توانند نوع زباله خود را (پلاستیک- نان خشک- آلومینیوم- شیشه- کاغذ و …) همراه با تعداد کیسه و حجم زباله به صورت آن لاین برای جمع آوری اعلام کنند. پس از اعلام نام و عکس و شماره پلاک زیست بان برای تحویل زباله آن لاین به شما اعلام می شود و می تواند زباله را تحویل داده و هزینه زباله را دریافت کنید.

نرم افزار دیگر قابل ارائه «پیدو» بود که با این نرم افزار دیگر نیاز نیست شما به پمپ بنزین بروید فقط با یک اعلام آن لاین آدرس را داده و بنزین را درب خانه یا هر نقطه شهر باشید دریافت می کنید.

برای دریافت نرم افزار زیست اپ با شماره 28429332 و برای دریافت نرم افزار پیدو عدد یک را به 02144587285 ارسال کنید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false